יום שני, 20 בספטמבר 2010

טיסות לפריז - פסטיבלים ואירועים

טיסות לפריז לוקחות אתכם לפסטיבלים והאירועים המרהיבים של השנה. אז עיינו וקבלו מהמומחים של קווי חופשה אירועים מובילים שחובה לדעת עליהם כשלוקחים טיסות לפריז
טיסות לפריז צריך לדעת לנצל ולחוות כמה שיותר מקומות בעיר פריז . לכן המומחים של קווי חופשה אספו עבורכם כמה המלצות בניחוח צרפתי:

סלון השוקולד של פריז - אוהבי השוקולד, תזמינו טיסות לפריז ובקרו בפריז בחודש אוקטובר. תצפו לחגיגה בפסטיבל השוקולד הגדול של העיר. במהלך ימי הפסטיבל צפויים לבקר בתערוכותיו השונות כ-100 אלף איש מדי יום ולטבוע בים של שוקולד ומוצריו. במהלך ימי הפסטיבל יוכלו המבקרים ליהנות מתצוגות שונות, חגיגות של טעימות, סדנאות ועוד המון פעילויות נוטפות שוקולד. חובבי השוקולד הגדולים ביותר, הילדים, לא יקופחו ויזכו לפינוק מיוחד עם פעילויות מיוחדות ובהן גם סדנאות איפור ותחפושות משוקולד. Porte de Versailles כתובת: Event International, 70 rue de la Tour, 75116 Paris

פסטיבל הסתיו -אם הזמנתם טיסות לפריז בתקופה זו פסטיבל הסתיו יכול לשמש לכם כמעין מדריך שמציע את ההפקות והמופעים הטובים ביותר בעיר. את רוחב היריעה העצום של המופעים קשה לתיאור ומומלץ פשוט להגיע ולראות מהם האירועים באותו היום. בשנים קודמות התקיימו מגוון מופעים החל ממופעים של זמרות עם מרוקאיות ועד להקות מחול מודרני.
אם הזמנתם טיסות לפריז, כדאי מאוד שתבקרו בפסטיבל הבלוז. פסטיבל הבלוז Banlieues המתקיים בפרבר הצפון מזרחי של פריז, סיין סנט דניז, נחשב לאירוע מוזיקלי מוביל בתחומו. האמנים המשתתפים בפסטיבל הם בדרך כלל שמות בולטים ומיוחדים בתחומם. אתרים שונים באיזור Seine St Denis.

פסטיבל הג'אז - פסטיבל הג`אז של פריז מתקיים מדי שנה בחודשי הקיץ,סיבה מצויינת להזמין לקחת טיסות לפריז. לבוא וליהנות מתוכנית עשירה של מופעי ג`אז בפארק פלוראל היפה. הכניסה למופעים היא חינם ומותנית אך ורק בתשלום דמי הכניסה הרגילים לשטחי הפארק. המופעים מתחילים מדי יום בשעה 3 אחרי הצהריים ומומלץ להגיע מוקדם על מנת לתפוס מקום ישיבה קרוב.

תערוכת הרטרו מוביל - תערוכת רטרומוביל, המתקיימת במתחם האקספו של פריז, מושכת מדי שנה כ-120 אלף מבקרים, ולא בכדי. תיירים מכל העולם מזמינים טיסות לפריז ובאים ליהנות מהתערוכה שמאפשרת למבקרים להתרשם ממקור ראשון בהיסטוריה השלמה של המכוניות במאה האחרונה. בתערוכה מוצגות מכוניות מרוץ מהמאה החולפת ולצידן גם למעלה מ-300 מכוניות נוספות, אופנועים, סירות מירוץ ועוד פריטי אספנות נדירים שהם אוצרות של ממש עבור חובבי המכוניות. תערוכת חובה לכל חובבי הז`אנר המבקרים בפריז בתקופה זו.

טיסות לפריז מומלץ להזמין אצל המומחים של קווי חופשה במחירי ספק ולקבל טיפים נוספים.