יום רביעי, 15 בספטמבר 2010

טיסות ללונדון עם קווי חופשה - פסטיבלים מומלצים

טיסות ללונדון לוקחות אתכם למגוון פסטיבלים בכל ימות השנה שמושכים תיירים מכל העולם, קבלו כמה טיפים לפסטיבלים מהמומחים של קווי חופשה
טיסות ללונדון אפשר לנצל לביקור באתרי תיירות ומומלץ לנצל גם לביקור בשלל פסטיבלים שנערכים עיר. אילו פסטיבלים מומלצים ואיך חוסכים ברכישת טיסות ללונדון ? להלן רשימת פסטיבלים בלונדון:

פסטיבל פורטובלו - הזמנתם טיסות ללונדון והגעתם לפסטיבל הכי עכשווי לסרטי ווידאו שבו כל אחד יכול להשתתף. עליכם רק להעביר את קלטת הוידיאו של הסרט שביימתם או ערכתם והוא כבר יוקרן בפסטיבל. הפסטיבל מאוד מיוחד באופיו: הכניסה לצפייה בסרטים אינה כרוכה בתשלום והסרטים מוקרנים במקומות מגוונים ומקוריים כמו בתי קפה, פארקים, מועדונים ועוד, הפסטיבל יערך בפארק פורטובלו. (19/09/2010-02/09/2010)

שבוע האופנה בלונדון - הוא למעשה "חג האופנה הבריטי",חבר'ה, אי אפשר לקחת טיסות ללונדון ולא לבקר בשבוע האופנה, שבוע שכולו תצוגות, עיצוב וסטייל אשר יקבע למעשה את המראה החם הבא באירופה ואף בעולם כולו. מעל למאה מעצבים מהמפורסמים בעולם יפרסו את משנותיהם, תוך כדי מתן במה גם למעצבים צעירים, סטייליסטים, צלמים ואמנים שונים מתחום האופנה,הפסטיבל יערך ב-Natural History Museum Cromwell Road, London SW7 5BD.(22/09/2010-17/09/2010)

פסטיבל הסרטים של לונדון - סטודנטים לקולנוע או חובבי הקולנוע שביניכם, תזמינו טיסות ללונדון, כי זאת ההזדמנות שלכם להלך בין הכוכבים האהובים, באווירה הנוצצת של טקסי בכורות סרטים (ה"פרמיירות") ושטיחים אדומים. מידי שנה, מאז 1956, מגיעים כוכבים גדולים וקטנים כאחד אל "פסטיבל הקולנוע של לונדון" שנמשך לאורך 16 ימים רוויי קולנוע. למעלה מ - 200 סרטים ואירועים אחרים הופכים אותו לפסטיבל הקולנוע המקיף והגדול ביותר בבריטניה. הפסטיבל מציג את הקולנוע העולמי במיטבו. החל מההפקות ההוליוודיות הגדולות והמפורסמות וכלה בסרטים קצרים עצמאיים, סרטי אנימציה, ארכיון סרטים, סרטים ממדינות דוברות אנגלית וממדינות זרות מכל רחבי הגלובוס. חלק מהכרטיסים מיועדים למכירה לקהל הרחב, רוב ההקרנות יתקיימו בתיאטרון הסרטים הלאומי של לונדון. הקרנות נוספות יערכו באולמות קולנוע אחרים בעיר.(29/10/2010-14/10/2010)

יריד המעצבים של לונדון – נמנה על קטגוריית פסטיבלים בלונדון. מדובר ביריד האופנה הגדול ביותר באנגליה . נערך בין התקופות הכי עמוסות בלונדון ולכן מומלץ להזמין טיסות ללונדון מראש. באירוע זה המאתגר חובבי קניות מכל רחבי אירופה תמצאו שלל בגדי מעצבים לגברים ונשים, אביזרי אופנה מגוונים ואף פריטים נדירים המחכים להימכר רק באירועים מיוחדים מסוג זה. יריד האופנה מציע שלל מותגים מפורסמים כגון דיזל, ווסטווד, ז`אן פול גוטייה, ועוד רבים אחרים במחירים מיוחדים לרגל האירוע. יריד המעצבים של בריטניה ביסס את מעמדו כחגיגת קניות שנתית המציעה לקהל הרחב בגדי מעצבים יוקרתיים וקלאסיים בהנחות של עד 90% משוויים המקורי של הפריטים. ניתן לשוטט בין כ- 140 קרונות עמוסים בבגדים ואביזרים של כ- 70 בתי אופנה מהגדולים בעולם.(01/11/2010-04/11/2010+07/01/2011-04/01/2011)

טיסות ללונדון מומלץ להזמין אצל המומחים של קווי חופשה ולקבל מחירי ספק וגם טיפים נוספים.