יום שלישי, 3 באוגוסט 2010

מבצעי טיסות לפריז עם קווי חופשה – מבצעי טיסות שאסור לפספס

מבצעי טיסות לפריז לוקחים אותנו לחוויה תרבותית עשירה באומנות וטעמים. אילו מקומות אסור לפספס ומה ממליצים המומחים של קווי חופשה ?

פריז היא סמל תרבות וגן עדן לשוחרי הקולינריה, מבצעי טיסות לפריז לוקחים אותנו לאחת הערים העשירות בעולם באמנות, מוזיאונים ואדריכלות, שהשתמר בצורה יוצאת דופן ובולט בכל פינה בדמות עתיקות, מגדלים, קברים, כנסיות ועוד. פריז היא יעד אידיאלי לחופשה קצרה ורומנטית אך גם לחופשה עם ילדים משתלם לקחת מבצעי טיסות לפריז עם קווי חופשה .

פריז מחולקת ל- 20 רבעים הנקראים arrondissements, ביניהם ניתן לציין את:
הרובע הראשון – נמצא במרכזה של העיר. אזור מרכזי ומלא באטרקציות התיירותיות הידועות.
הרובע השני – זהו המרכז העסקי של פריז וכן אזור התיאטראות.
הרובע השלישי - אזור עתיק של העיר. ביחד עם הרובע הרביעי, הוא מהווה את איזור המארה המפורסם ובו נמצאים מוזיאונים חשובים.

שווה לקחת מבצעי טיסות לפריז גם לחובבי השופינג, רמת המחירים היא כמו בארץ פחות או יותר. מציאות כמעט ולא ניתן למצוא בה. בשווקים ניתן למצוא סחורות זולות יותר, אבל גם האיכות בהתאם,ואלו מבינינו שצרפתית היא לא שפת אם עבורנו , נתקשה להסתדר בשוקים(שוק הפשפשים המפורסם,שוק מופטרד,שוק הבסטיליה ועוד).אבל אם אופנה זה בנשמה שלך,מבצעי טיסות לפריז הם בדיוק בשבילך.מכירות סוף העונה מתקיימות בסביבות ה- 10 בינואר. הסיילים נמשכים כחודש וחצי, ההנחות הן סביב ה- 30%, ככה שבתקופה זו ניתן למצוא קניות די משתלמות,מומלץ!

שמוצאים מבצעי טיסות לפריז יש מספר אתרים שאסור לפספס:
מגדל אייפל -המגדל מחולק לכמה מפלסים הפתוחים לקהל: מפלס 1- בו יש מסעדות, בתי קפה וחנויות. אולמות תצוגה וקולנוע בו מתקיים מופע אור קולי. מפלס 2- בחלק זה יש חנויות מזכרות, קפטריה, מסעדת ז'ול ורן המפורסמת ועמדת אינטרנט. זהו המפלס האידיאלי לצילום הנוף.שווה לקחת מבצעי טיסות לפריז רק בשביל הנוף הזה. מפלס 3-החלק הגבוה ביותר. אל חלק זה מגיעים במעלית נפרדת הממוקמת בקומה השנייה. בחלק זה מרפסת מגודרת אשר ממנה צופים על הנוף וכן משרדו של גוסטב אייפל – המהנדס בונה המגדל.

שדרות שאנז אליזה -השדרה הרחבה שאורכה הוא למעלה משני ק"מ, מחולקת לשני חלקים: החלק העליון - ממחצית הרחוב לעבר ככר האטוואל ושער הניצחון: בחלק זה חנויות, בתי קפה, מסעדות , בתי מלון, משרדים, בנקים ומקומות בילוי והוא ממוסחר וגדוש תיירים. החלק התחתון - ממחצית הרחוב ועד לכיכר הקונקורד: בחלק זה מוזיאונים, גנים, תיאטראות ומעט מסעדות. חלק זה הוא שקט ורגוע יותר .

שער הניצחון - ניצב במרכזה של כיכר שארל דה גול (כיכר האטוואל) ואשר מהווה העתק של שער טיטוס מרומא, הוא שער הניצחון השני הגדול בעולם (אחרי שער ניצחון בקוריאה) ומימדיו הם: גובה – 50 מטר, רוחב – 45 מטר. נפוליאון היה זה שנתן את הפקודה לבניית השער בכדי להנציח את ניצחונותיו.

מרכז ז'ורז' פומפידו -מרכז תרבות עירוני חדיש ומודרני בפריז בו שוכנת הספרייה הציבורית של פריז, והמוזיאון הלאומי לאמנות מודרנית. המרכז ידוע גם בכינויו "בובור" על שם רובע בובור בו הוא שוכן. התפיסה התכנונית גרסה כי הכל צריך להיות גלוי לעין במטרה ליצור חלל פנימי גדול ככל האפשר, ולכן כשמתבוננים בבניין, אפשר לחשוב כי הוא עדיין בשלבי בנייה . בראש הבניין נמצאות מסעדה "ז'ורז'" היוקרתית וכן נקודת תצפית.

מבצעי טיסות לפריז לא מזמינים מכל מקום, מבצעי טיסות לפריז מזמינים מהמומחים של קווי חופשה ומקבלים מחירי ספק וטיפים נוספים.