יום חמישי, 22 ביולי 2010

מבצעי טיסות לנאפולי - הטיפים של קווי חופשה

טיסות לנאפולי איטליה לוקחות אותנו לעיר גדושה בבילויים ואטרקציות. מה מושך תיירים לנאפולי ואיך מוצאים מבצעי טיסות לנאפולי בעונה החמה? כל הטיפים של קווי חופשה
טיסות לנאפולי איטליה מעוררות בנו התרגשות עוד לפני ההמראה. העיר נאפולי מציעה לנו חוויה מלאה בבילויים, אטרקציות ובמובן אוכל טוב. נאפולי היא העיר השלישית בגודלה באיטליה ורוב האטרקציות שהיא מציעה מרוכזות ברובע העתיק של העיר.
להלן מספר אתרים ששווה לבקר בהן באזור נאפולי :

ארמון ריאלה – הארמון נבנה בערך בשנת 1600 ושוחזר ב1841. במהלך מלחמת העולם השנייה הוא ניזוק רבות. בתוך הארמון נמצא מוזיאון הארמון המלכותי . כמו כן נמצא בו אוסף מרשים מאוד של ציורים, פסלים, רהיטים הסטורים ופסלים של שושלת מלכי נאפולי. חובה להראות תעודה מזהה בכניסה. שווה לקחת טיסות לנאפולי בשביל ביקור בארמון ריאלה המדהים.
העיר העתיקה - שני מוקדי המשיכה העיקריים של העיר העתיקה הם Via dei Tribunali ו- Via San Biagio dei Librai, שני רחובות צרים המשובצים בבניינים עם קשתות ומסביבם מערבולת של עוברי אורח ממהרים, שאון מכוניות וצפצוף קטנועים. Via dei Tribunali , ברחוב זה, החוצה את רחוב Via Duomo ניתן למצוא את הדואמו (Duomo) בניין גותי שנבנה בתחילת המאה ה-19 לכבודו של San Gennaro, הקדוש הפטרון של העיר. באזור יש כנסיות עתיקות מרהיבות, בהן פסלים וחפצים עתיקים.

תיאטרון סאן קרלו – נבנה ב1973 ונקרא גם בית האופרה. משמש כיום כביתה של להקת הבלט הותיקה ביותר באיטליה ומפורסם בשל האקוסטיקה המדהימה שלו. לידו שוכנת גלריית אומברטו פרימו המרשימה המעוצבת בסגנון רנסנס עם תקרת ברזל ומשמשת כפסאז` לחנויות יוקרתיות.

מבצעי טיסות לנאפולי בעונה החמה הן דבר נדיר ולכן כדאי להזמין טיסות לנאפולי ישירות מסיטונאי טיסות שכר כמו חברת קווי חופשה ולקבל מחיר מוזל.