יום שלישי, 20 ביולי 2010

נופש בפלמה דה מיורקה – הטיפים של קווי חופשה

נופש בפלמה דה מיורקה הולך להיות אחד מלהיטי הקיץ. אילו אתרים אסור לפספס .קבלו כמה טיפים מהמומחים של קווי חופשה שיעשו לכם את הנופש
פלמה דה מיורקה היא עיר הבירה של האיים הבליאריים, המשתייכים לספרד. פלמה ממוקמת באי הגדול מכולם, מיורקה, לא רחוק מחופי ספרד . נופש בפלמה דה מיורקה אטרקטיבי מאוד לתיירים בשל חופיה המדהימים, מזג האוויר הנוח ,שפע של בתי מלון מפנקים, מסעדות מצוינות, אפשרויות שופינג מגוונות וחיי הלילה המרתקים.

נופש בפלמה דה מיורקה, מציע גם אתרים היסטוריים מרתקים ועולם תרבותי מלהיב .
Vila D'amunt- העיר העתיקה של פלמה דה מיורקה קיימת מתקופת ימי הביניים ותענוג לטייל בין סמטאותיה, להתרשם מארמונותיה ומהאדריכלות של בתיה.

Palau de l’Almudaina- ארמון מרשים עם חדרי אבן ובהם ריהוט עתיק, דיוקנאות של מלכי ספרד ותצוגת חפצים של מלכי ספרד שהתגוררו בו מהמאה ה-13. הביקור בו מאפשר הצצה לתוך ההיסטוריה של האי מיורקה.

המרחצאות הערביים Banys Àrabs- הם למעשה שני חדרים תת קרקעיים שמהווים אטרקציה תיירותית מאחר שנחשבים לשריד האחרון של השלטון המוסלמי באי מיורקה. הקתדרלה של פלמה דה מיורקה ואבלו אספניול, כפר המבקרים.

נופש בפלמה דה מיורקה מביא עמו גם עולם תרבותי מרתק,הנה כמה הצעות למוזיאונים: המוזיאון לאמנות בת זמננו ,Museu d’Art Modern i Contemporani מוזיאון מירוndació Pilar i Joan Miró , מוזיאון מירו Fundació Pilar i Joan Miró .

נופש בפלמה דה מיורקה מושך צעירים מכל העולם בשל חיי הלילה המלהיבים ,תוכלו ליהנות משפע של מסיבות עד אור הבוקר, דיסקוטקים וברים. בעיר מגלוף תוכלו ליהנות ממועדונים וגם מבית קזינו.

"סונאמר"- הוא ערב חווייתי באווירת ימי הביניים בחוות "סונמאר" ששוכנת סמוך לפלמה דה מיורקה. במהלך הערב התיירותי תזכו למלבושים של מלכים ואבירים, להופעות מוזיקה וריקודים ולארוחות שחיתות עם הרבה יין חינם.

מועדון "Es Foguero" – תוכלו ליהנות במועדון שנמצא באזור ארנל ממופע מרהיב של פלמנקו ספרדי במיטבו.

אבאקו- הוא ארמון בסגנון המאה ה -13 שנמצא בעיר העתיקה והוסב לפאב רומנטי ופופולרי.

טיפ למשפחות: למי שמגיע לנופש בפלמה דה מיורקה עם הילדים מומלץ לקחת אותם ליום בילוי בפארק המים והקארטינג שנמצא במגלוף.

נופש בפלמה דה מיורקה מומלץ להזמין אצל המומחים של קווי חופשה ולקבל טיפים נוספים ומחירי ספק.