יום שלישי, 21 בספטמבר 2010

דילים לברצלונה – טיפים

דילים לברצלונה הופכים להיות יותר ויותר פופולארים. מה מושך אנשים לברצלונה ובאילו תקופות ניתן למצוא דילים ? קבלו טיפים
דילים לברצלונה מושכים לא מעט תיירים במשך השנה, ולא בכדי. דילים לברצלונה מאוד פופולארים בשל יופייה של העיר ואתרי הבילוי בה. העיר ברצלונה היא בירת קטלוניה,העיר השנייה בגודלה בספרד. ברצלונה ממוקמת על חוף הים התיכון ולה מרכז תיירותי מצליח ומשגשג ולכן יש למדינה כספים להשקעות פנים.

דילים לברצלונה מומלץ להזמין בדרך כלל מראש אך לעיתים אפשר לחכות לרגע האחרון. אז מתי אפשר למצוא דילים שווים במיוחד לברצלונה ? מומלץ להזמין דילים לברצלונה בחודש יוני ובתפר שבין סוף אוגוסט עד לחגי תשרי. דילים לברצלונה ניתן גם למצוא בתקופה של אחרי החגים באמצע אוקטובר וכמובן בחודשי החורף הקרים.

דילים לברצלונה עם נוח להזמין כל השנה, כי בברצלונה יש מזג אויר נוח כמעט כל ימות השנה. תיירים מזמינים דילים לברצלונה בגלל האתרים המפורסמים פארק גואל, סגרדה דה פמיליה, שדרות הראמלס המפורסמות, כיכר אספנייה, כיכר קטלוניה, הרובע הגוטי, העיירה פיגרוס-העיר בה נולד האומן הדגול סלבדור דאלי, האצטדיון המפורסם קאפ נו, שמשמש גם כמוזיאון של קבוצת הכדורגל הידועה "ברצלונה", בה מככבים מסי ודוד ויה.

דילים לברצלונה למשחקי הכדורגל של "בארסה" מומלץ להזמין מראש כי ככל שהמשחק מתקרב כך עולה מחיר החבילה, במיוחד כשמדובר במשחקים גדולים כמו נגד ריאל מדריד או ולנסיה וכמובן משחקים בליגת האלופות בשלבים המתקדמים. לכן מומלץ להזמין חבילות ספורט למשחקי קבוצת הכדורגל ברצלונה וכך להבטיח לעצמכם גם כרטיס למשחק.