יום שלישי, 10 באוגוסט 2010

טיול מאורגן לברצלונה וקוסטה ברווה – חוויות עם קווי חופשה

טיול מאורגן לברצלונה וקוסטה ברווה עם קווי חופשה הוא אחד מהטיולים המבוקשים ביותר וזאת בשל הניצול המקסימאלי של הזמן. עם טיול מאורגן לברצלונה וקוסטה ברווה מספיקים לראות יותר אתרים ולהנות גם מזמן פנוי
טיול מאורגן לברצלונה וקוסטה ברווה עם קווי חופשה מתחיל בהמראה מנתב"ג וטיסה לברצלונה, השוקקת והתוססת בערי הים התיכון. עם הנחיתה ערכנו סיור פנורמי להיכרות ראשונית עם הבירה הססגונית. עברנו דרך כיכר אספניה, ארמון המלך משם עלינו לגבעת היהודים, ה"מונטז'ואיק" וצפינו במתקני הספורט ששימשו את אולימפיאדת 1992.המשכנו דרך הכיכר המפורסמת – כיכר קטלוניה והרחוב השוקק הרמבלס, ממנו המשכנו לאזור הנמלים המפורסמים ואזור הבילויים התוסס של העיר ולכיוון בית המלון בקוסטה ברווה שם שהינו במהלך כל חופשתנו. ככה מתחילים טיול מאורגן לברצלונה וקוסטה ברווה.

ביום השני של טיול מאורגן לברצלונה וקוסטה ברווה ערכנו סיור בעיר המרתקת, ברצלונה. ראינו את האתרים החשובים של העיר וצפינו אל מבני האדריכלות המיצגים את פרי יצירותיו של האמן אנטוניו גאודי: "הסגרדה פמיליה"- כנסיית "המשפחה הקדושה" "פארק גואל", קאזה מילה, קאזה בטיו, ביקרנו ברובע הגותי העתיק, בשכונה היהודית ובפלסה חיימה שם ראינו את בית העירייה ואת ארמון המלכים לשעבר וכיום מושב השלטון הקטלוני. המשכנו לכיוון ה "פורטו אולימיפיקו" לאזור הבילויים התוסס של העיר והתרשמנו מיופייה של העיר.

ביום השלישי של טיול מאורגן לברצלונה וקוסטה ברווה עשינו קניות וטיילנו קצת באופן עצמאי.אנחנו בחרנו לצאת ליום טיול מעניין הכולל: העיירה פיגארס, עיר הולדתו של האומן הסוריאליסטי הידוע, סלבדור דאלי וביקרנו במוזיאון המוקדש לעבודותיו המיוחדות של האמן.משם המשכנו לחירונה, העיר בה שגשגה קהילה יהודית מן החשובות בספרד של תקופת ימי הביניים והשאירה את חותמה עד היום. טיילנו קצת בסמטאות הצרות של העיר העתיקה, במוזיאון היהודי וברובע היהודי המשוחזר. בסוף קינחנו בבירתה של קוסטה ברווה, טוסה דה מאר הידועה בכינויה "גן עדן הכחול". בערב- יצאנו לסיור ערב באתריה המוארים של העיר-טיול מומלץ!

ביום הרביעי של טיול מאורגן לברצלונה וקוסטה ברווה קיבלנו יום להשלמת סיורים עצמאיים באזור. בחרנו לצאת לטיול בעיירה אמפוריה בראווה – ונציה הספרדית, אשר בתי הנופש שבה בנויים על גבי איים וערכנו שייט מאורגן בתעלות הקסומות בעיירה. המשכנו לעיירה בסלו שבה נשתמר גשר עתיק מהתקופה הרומית והמקווה של הקהילה היהודית. בערב – בחרנו לצאת למופע פלמנקו,זה מה שכיף בטיול מאורגן לברצלונה וקוסטה ,שיש גם זמן חופשי.

ביום החמישי של טיול מאורגן לברצלונה וקוסטה ברווה הגיע היום שחיכו לו כל הילדים. יום מלא אדרנלין בין מתקני המים, האטרקציות המגלשות והבריכות בפארק המים הקסום. בערב – בחרנו לבלות במועדון לילה..

ביום השישי התחלנו בשעות הבוקר את הביקור במנזר מונסראט, השוכן בלב תופעת טבע ייחודית של צוקי ענק משוננים ורבי עוצמה. ביקרנו במנזר וראינו את "המדונה שחורה" הפטרונית של חבל קטלוניה. בתום הסיור שבנו לברצלונה להשלמת ביקורים או קניות.

ביום האחרון של טיול מאורגן לברצלונה וקוסטה ברווה של קווי חופשה היה לנו קצת זמן פנוי עד העברה לשדה התעופה והטיסה חזרה לארץ. המעוניינים יכלו (בתשלום) לצאת יום בילוי בפארק השעשועים פורט אוונטורה. בתום הבילוי הועברו לשדה התעופה וסיכמנו: טיול מאורגן לברצלונה וקוסטה ברווה - בחירה טובה.