יום שני, 12 ביולי 2010

טיולים מאורגנים לצרפת, בלגיה והולנד – חוויות עם קווי חופשה

טיולים מאורגנים שמשלבים יעדים כמו צרפת, בלגיה והולנד הם חוויה שחייבים לספר. קבלו סקירה על טיולים מאורגנים בלתי נשכחים עם קווי חופשה
טיולים מאורגנים לצרפת,בלגיה והולנד מתחילים בפגישת הקבוצה בנמל התעופה בן גוריון וטיסה לאמסטרדם. עם הנחיתה יצאנו בנסיעה לכיוון ברוג', עיר התעלות הציורית. טיילנו בסמטאות היפות שנשתמרו להפליא. בתום הביקור המשכנו לפריז. ככה מתחילים טיולים מאורגנים כמו שצריך. עם הגיענו לפריז, יצאנו לסיור הכרות עם העיר המדהימה. נסענו לכיכר הקונקורד שם ראינו את האובליסק המרשים. נסענו לאורך השאנז אליזה, צפינו אל שער הניצחון המרשים וראינו את הרובע הלטיני ורובע ה"מארה" – הרובע היהודי העתיק. עלינו למגדל אייפל לתצפית מרשימה על העיר, והמשכנו לרובע לה דפנס – הרובע המודרני של העיר. בערב הייתה אפשרות לצאת בתשלום לסיור באתריה המוארים של פריז ולשייט על הסיין.
גם טיולים מאורגנים מאפשרים יום חופשי לביצוע סיורים עצמאיים או קניות וכך היה ביום השלישי. המעוניינים יכלו (בתשלום) לצאת ליום טיול לאזור עמק הלואר המפורסם. למחרת המשכנו לגלות את היפה בערים דרך מרכז פומפידו, בית העיריה, גני לוקסמבורג, כנסיית הנוטרדאם וכמובן גבעת ה"סקרה-קאר" ממנה צפינו אל פריז. אחה"צ למעוניניים היתה אפשרות לצאת (בתשלום) לביקור בארמון וורסאי. בתום הביקור יצאנו לכיוון בריסל, בירת בלגיה. טיילנו בגראנד פלאס - העיר העתיקה, ראינו את פסל הילד המשתין, וצפינו אל ה"אטומיום", המבנה שיותר מכל מזוהה עם בריסל. אין רגע משעמם בטיולים מאורגנים.
ביום החמישי יצאנו עם קווי חופשה לכיוון הולנד ובקרנו בדלפט, עיר הנסיכים. עיירה עתיקה מהמאה ה-17, הידועה בכלי החרסינה הצבועים כחול לבן. טיילנו בין התעלות העתיקות, רחובות מרוצפים והגשרים הקמורים. בתום הביקור המשכנו לדן האג, עיר המלוכה של הולנד, בה ראינו את השדרות הרחבות, והפרלמנט של הולנד. המעוניינים יכלו (בתשלום) לצאת לביקור בעיר המיניטורית המפורסמת בעולם, מדורודם. למחרת יצאנו לביקור באמסטרדם, "ונציה של הצפון". בקרנו בבית אנה פרנק, בו הסתתרה וכתבה את יומנה הנודע, צפינו מכיכר דאם לעבר ארמון המלכה וטיילנו ברובע היהודי. עברנו על הדייק שחוצה את אגם אייסל והגענו לעיירה שבה הכבישים שלה הן תעלות מים, וטיילנו בעיירה הצפונית הקסומה. היום האחרון היה יום הולנדי טיפוסי. בקרנו בליבה של ארץ השפלה וטחנות הרוח, כפרי הדייגים, חוות גבינות ואף במפעל לייצור קבקבי עץ מסורתיים הולנדיים. חזרנו לאמסטרדם לזמן חופשי להשלמת ביקורים או קניות לפני הטיסה. טיולים מאורגנים של קווי חופשה מאפשרים להספיק הרבה וגם לחסוך כסף.