יום חמישי, 19 באוגוסט 2010

נופש בחגים עם קווי חופשה - טיפים והמלצות

ישראלים רבים מעדיפים נופש בחגים על פני חופשה בקיץ, היתרון של נופש בחגים שלא צריך לקחת חופש במיוחד מהעבודה ומזג האוויר בד"כ נוח. אז לאיפה מומלץ להזמין נופש בחגים ? קבלו טיפים מהמומחים. כשמדברים על נופש בחגים אז מדברים על איי יוון, חופשה מקסימה של נופים ורוגע ,אטרקציות ועוד. נופש בחגים באיי יוון מעניק נופש אידיאלי למשפחות ולזוגות.רודוס וכרתים הם האיים הכי פופולארים והכי מבוקשים מאיי יוון.

רודוס- אע"פ שרודוס הוא אתר תיירות פופולארי ומרכזי, עדיין אפשר למצוא בו כפרים יוונים מסורתיים וארכיטקטורה מרשימה. נופש בחגים ברודוס משלב אתרים הסטורים לצד חופים המוקפים צוקים פראיים ומציע גם יערות ירוקים וצפופים, למי שחפץ לצאת מעט אל הטבע. האי רודוס ידוע לכל כ``אי השמש``, שכן הוא נולד כתוצאה ממפגש פורה בין הליוס, אל השמש, לנימפה רודה- ומכאן גם שמו. רודוס היא בחירה מעולה לנופש בחגים ,נופש שמשלב אטרקציות,נופים מדהימים, פשוט הנאה.

כרתים- עוד יעד אידיאלי לנופש בחגים .האי הגדול ביותר באיי יוון. ממלאים אותו מפרצים לבנים, מטעי זיתים, כרמים עצומים וצמחיה עשירה. גדולתו של האי היא בשילוב הנפלא שהוא מציע למבקרים בו: אתרים ארכיאולוגיים, לצד חיי לילה סוערים, ערים שוקקות ורומנטיות לצד תופעות טבע ייחודיות ומרשימות. כמו ביוון כולה, תמצאו כאן גם אוכל מצוין, כפרים אותנטיים, אנשים מסבירי פנים וחופי חולות לבנים, מים תכולים וצלולים. ברחבי כרתים תמצאו גם אתרי עתיקות רבי חשיבות, שמלמדים אותנו על ההיסטוריה המרתקת של האי.


גם בורגס הוא יעד מאוד מבוקש . בורגס היא עיר נופש וקיט לחופו של הים השחור. העיר אהובה מאוד על תיירים בתקופת החגים, המגיעים אל המלונות והקלאבים השונים, שעל רצועת החוף היפה הזו. מלבד נופש, ניתן לבקר בפארק הים (Morska gradina), בו תוכלו לטייל בין צמחיה ולחזות בנופים יפים של המפרץ. כמו כן, בעיר בורגס יש כמה כנסיות יפות ואיזור שופינג נחמד.

נופש בחגים בברצלונה הוא חוויה מדהימה, ברצלונה היא בירת קטלוניה,העיר השנייה בגודלה בספרד,ברצלונה ממוקמת על חוף הים התיכון.היא מרכז תיירותי מצליח ומשגשג ,כ-17% מתושבי העיר מועסקים בענף התיירות. נופש בחגים בברצלונה מציע הרבה אתרים מעניינים כמו סגרדה דה פמיליה המפורסמת של גאודי,פארק גואל,הנמל המפורסם של ברצלונה,העיירה פיגרוס שבה ניתן לבקר במוזיאון הנודע של סלבדור דאלי,שדרות הראמבלס,כיכר אספנייה , כיכר קטלוניה ועוד הרבה אתרים נוספים מרתקים. נופש בחגים בברצלונה מתאים לזוגות ומשפחות. נופש בחגים מומלץ להזמין אחרי השוואת מחירים.