יום שני, 23 באוגוסט 2010

נופש בחגים בקפריסין - הטיפים של קווי חופשה

נופש בחגים בקפריסין מושך לא מעט ישראלים, מה הוא סוד הקסם של נופש בחגים בקפריסין? כל הטיפים של קווי חופשה
קפריסין הוא האי השלישי בגודלו מבין איי הים התיכון. השפה המדוברת היא יוונית כמו גם התרבות, המנטאליות, האוכל והזיקה. נופש בחגים בקפריסין מציע למבקרים אפשרויות שונות לחופשה- ניתן לבלות בה חופשה קיצית וכיפית באחד מהקלאבים הפזורים בה ולרבוץ על חוף הים מתחת לשמש או לטייל ברחבי האי בין נופיו היפים, באזור ההררי או לאורך החוף.

נופש בחגים בקפריסין הוא בהחלט חוויה מרתקת ונוחה, בכל שעות היום והלילה .ניתן למצוא בכל רחבי האי מבחר רחב של טברנות קפריסאיות המצטיינות באווירה ייחודית, מטעמים נפלאים ויין קפריסאי משובח. בנוסף נופש בחגים לקפריסין מציע לתיירים ולמבקרים מגוון רחב של פעילויות חוץ הכוללות: אתרי שחיה צלולים, אתרי צילום עוצרי נשימה, אתרי ארכיאולוגיה מרהיבים, מסעות דייג, מסלולי טיול רגליים, רכיבה על אופניים ועוד.

נופש בחגים בקפריסין ניתן להזמין באחת משלושת הערים המרכזיות של קפריסין: פאפוס,איה נאפה ולימסול. נופש בחגים בקפריסין מציע מגוון עצום של פעילויות ימיות החל משיזוף ועד צניחה ימית. שוחרי התרבות יכולים ליהנות מביקור וצפייה במוזיאונים, כנסיות עתיקות ומנזרים בסגנון הביזאנטי והגותי מתקופת המאה ה-4 לספירה המציגים ציורי קיר, מוזאיקות, חפצי אמנות רבים ועוד. גם חיי הלילה הקפריסאים לא מאכזבים, ניתן לבלות במועדוני לילה מודרניים ובמועדונים פולקלוריסטיים המציעים מוסיקה מקומית המלווה בנגינת בוזוקי.

כשמדברים על נופש בחגים בקפריסין איה נאפה היא אחת הערים המומלצות. עיירת נופש ידועה הנמצאת בחלקו הדרום מזרחי של האי קפריסין, מצטיינת בחופים יפהפיים, מקומות בילוי מגוונים וחיי לילה תוססים. ההמונים שנוהרים אליה הפכו את פינת החמד מכפר דייגים קטן ושליו למוקד נופש הומה, שאין בו רגע דל. איה נאפה הפכה להיות המתחרה העיקרית של איביזה בזירת המועדונים ומציעה אווירה דומה במחיר פחות גבוה. מרגע הכניסה לאזור הדרום מזרחי של קפריסין ולמחוז פמגוסטה (Famagusta), נתקלים ב"כפרים האדומים", באורחות חיים שסובבים סביב הים החקלאות, ולאחרונה- גם תיירות.

פאפוס היא הקטנה. היא גם בחירה מעולה לנופש בחגים ,מבין הערים המרכזיות של קפריסין, עובדה שלא מונעת ממנה להציע המון לתיירים המבקרים בה. זוהי עיר שמחה ומלאת חיים המחולקת לשניים (פאפוס העיר ופאפוס התחתונה) ומציעה פעילויות שונות לאורך כל השנה. בעיר התחתית, הקרובה לנמל, מצויות מרבית האטרקציות התיירותיות, האתרים הארכיאולוגיים וכדומה.

העיר לימסול היא פיתרון מושלם לזוגות לנופש בחגים . נמצאת בחלקו הדרומי של האי קפריסין . היא מהווה את מרכזה התעשייתי והימי של האי והיא העיר השנייה בגודלה במדינה. אמנם, מרבית התיירים חולפים בה בדרכם להרי הטרודוס, אך ללימסול יש לא מעט פתרונות לנופש בחגים .

נופש בחגים בקפריסין מומלץ להזמין אצל המומחים של קווי חופשה ולקבל מחירי ספק וטיפים נוספים.