יום רביעי, 30 ביוני 2010

חבילות ספורט עם קווי חופשה – לא רק כדורגל

טיסות ברגע האחרון? לא שמדובר בחבילות ספורט. חבילות ספורט הופכות יותר ויותר מבוקשות ע"י אוהדי ספורט ישראלים. רוב חבילות הספורט מתמקדות בכדורגל אבל יש אופציות נוספות לחובבי הספורט כמו פורמולה 1, טניס ומכבי ת"א כדורסל

חבילות ספורט מתקשרות לרוב אוהדי הספורט לכדורגל, אך בשנים האחרונות ישראלים מזמינים גם חבילות ספורט לאירועי ספורט מרכזיים באירופה. אילו אירועים מעניינים אותנו?

פורמולה 1 – הסיבה המרכזית שישראלים רוכשים חבילות ספורט לפורמולה 1 היא לא בגלל שאנחנו אוהבים לנהוג מהר אלא בגלל שבישראל יש חוק האוסר תחרויות מסוג זה ואם אנחנו לא מסתפקים בצפייה בטלוויזיה ורוצים לחוות את הדבר האמיתי יש לנו אפשרות להזמין חבילות ספורט לפורמולה 1 במחיר של טיפול לרכב. חבילות ספורט לפורמולה 1 ב30.7.2010 בבודפשט נמכרות רק ב770 אירו והן כוללות טיסה , שלושה לילות במלון וכניסה לכל מרוצי סופ"ש.

כדורסל – כדורסל אירופאי זה כמובן מכבי ת"א ביורוליג. אוהדים רבים רוכשים חבילות ספורט למכבי ת"א כדורסל ביורוליג ובעונות טובות גם לפיינל פור. אוהדי כדורסל רבים קונים חבילות ספורט לפיינל פור גם אם מכבי ת"א לא מגיעה אליו בגלל האווירה המדהימה והכדורסל המשובח.

טניס – חבילות ספורט רבות נמכרות לטורניר ווימבלדון היוקרתי ולטורנירים נוספים נחשבים. הזדמנות לראות את שגרירי הטניס שלנו: שחר פאר, דודי סלע, אנדי רם ויוני ארליך ולחוות את האווירה המדהימה בטורנירי הטניס היוקרתיים.

מחירי חבילות ספורט לקוחים ממחירון חברת קווי חופשה , ספקית וסיטונאית חבילות ספורט , טיסות, נופשונים וטיולים מאורגנים. ניתן להשיג חבילות ספורט ישירות מחברת קווי חופשה במחירי ספק.