יום שני, 21 ביוני 2010

טיסות ברגע האחרון - קווי חופשה בפייסבוק

האם ניתן לנצל את הפייסבוק כדי להשיג קווי טיסות ברגע האחרון וחופשה לברצלונה, אמסטרדם ויעדים נוספים. המומחים של קווי חופשה מסבירים

הקיץ מגיע ואיתו החיפוש האין סופי אחר קווי טיסות וחופשה, אם אפשר במחירי הרגע האחרון. ושוב אנחנו נודדים מאתר לאתר ומדיל לדיל ומטיסות ברגע האחרון לחופשה ברגע האחרון וכרגיל אין לזה סוף. לעיתים עד שיש דיל טוב הוא נעלם כי ראינו אותו מאוחר מידי ופספסנו עוד טיסות או חופשה ברגע האחרון ממש. מה שממש מבאס זה שצריך לצאת מהפייסבוק בשביל למצוא טיסות לברצלונה או טיסטת לאמסטרדם או חופשה בברצלונה או אמסטרדם.

אז מה אפשר לעשות כדי לא לפספס טיסות ברגע האחרון ועדיין להישאר בפייסבוק? פשוט להיות חברים של חברות תיירות כמו קווי חופשה מקבוצת אל על ולהתעדכן כל הזמן בכל המבצעים: טיסות ברגע האחרון, מבצעי טיסות, דילים ל48 שעות וגם הטבות ומחירים בלעדיים לחברים. זה נותן לנו מחיר מעודכן מאוד, אפשר לקבל טיפים והמלצות על ברצלונה, אמסטרדם ויעדים נוספים, אפשר לשאול ולהתייעץ עם חברים וכמובן לראות תמונות מכל מיני יעדים.

אז אם אתם חובבי טיסות ברגע האחרון או חופשה ברגע האחרון ואתם לא מוכנים לוותר על הפייסבוק ניתן להצטרף לחברים של קווי חופשה ולהשאר מעודכנים כל הזמן. אתם יכולים גם לשלוח הודעות או להתכתב בצ'ט עם קווי חופשה ולנסות להשיג מחיר שרק חברים מקבלים. פייסבוק מהווה מקור מידע למבצעים והנחות בכל מיני תחומים ואם אתם כבר בפייסבוק חשוב שתנצלו אותו כדי להשיג טיסות ברגע האחרון לברצלונה או כל דיל אחר שיחסוך לכם כסף או בעצם ישאיר לכם יותר כסף לבזבוזים.