יום שני, 21 ביוני 2010

טיסות ברגע האחרון לרומא - קווי חופשה

טיסות במחירי הרגע האחרון לרומא ניתן למצוא לא רק ברגע האחרון אלא לעיתים אפילו שבועיים מראש. טיסות במחירי הרגע האחרון לרומא מומלץ להזמין אצל ספק טיסות כמו קווי חופשה ולחסוך את התיווך. טיסות ברגע האחרון לרומא הן לא משהו שהרבה אנשים מחפשים. בד"כ אנשים מחפשים טיסות ברגע האחרון לברצלונה. אנחנו ממליצים לכם לנסות גם את רומא.

ברומא ניתן להנות גם מאוכל איטלקי נהדר וגם ממקומות מרהיבים. נתחיל באוכל - לפני מספר שנים נסעתי לחופשה ברומא כם חברים, אמנם לא הזמנו טיסות ברגע האחרון לרומא אבל השגנו טיסות זולות ומלון במבצע. היינו סקרנים לגבי האוכל האיטלקי שאנחנו כל כך אוהבים. אז הפסטה הייתה טעימה מאוד אך לא מצויינת כמו שחשבנו שתהיה. לגבי הפיצה, חיפשנו פיצרייה טובה והגענו למאפיה קטנה שמוכרים בה פיצה במשקל ואכלנו את הפיצה הטעימה ביותר שאכלנו אי פעם, חזרנו למחרת למרות שהיינו צריכים ללכת יותר מחצי שעה כדי להגיע.

הדבר שאכלנו הכי הרבה ברומא היה כמובן גלידה. למרות שהיינו בינואר אכלנו שלוש פעמים ביום גלידה, כי היא פשוט הייתה מדהימה. שווה לתפוס טיסות ברגע האחרון לרומא אפילו כדי לאכול גלידה ולחזור. גם הטירמיסו היה מדהים, העיקר בבתי הקפה הקטנים. בכלל ברומא עדיף לאכול במקומות הקטנים והמיוחדים.

חוץ מאוכל ביקרנו כמובן בקולסאום המדהים וגם בכנסיות המרהיבות שברומא. מומלץ לקחת בקבוק מים כשעולים במדרגות הכנסיות כי זה די מעייף. קינחנו בקניות בעיר, ברומא יש תאריכים ברורים ומוסכמים לסיילים, לא כמו אצלנו בארץ ובסוף בסוף הלכנו למשחק כדורגל של קבוצת רומא וראינו כמה שערים. מומלץ כי האווירה באיצטדיון האולימפיקו מדהימה ומחיר הכרטיס שווה לכל נפש. טיסות לרומא במחיר הרגע האחרון מומלץ להזמין מספק טיסות כמו קווי חופשה ולחסוך את התווך.