יום שני, 21 ביוני 2010

טיסות ברגע האחרון לאמסטרדם - קווי חופשה

טיסות ברגע האחרון לאמסטרדם הן מצרך די נדיר. כמעט ולא ניתן למצוא טיסות ברגע האחרון לאמסטרדם. אמסטרדם מהווה אטרקציה תיירותית וזאת בשל האתרים המעניינים שיש בה וריבוי המוזיאונים. ניתן למצוא באמסטרדם מוזיאונים רבים כמו מוזיאון ואן גוך שמציג את אוסף ואן גוך הגדול בעולם וגם את המוזיאון להיסטוריה יהודית ובית אנה פרנק. כמו כן ניתן למצוא בעיר אמסטרדם גם גלריות לאמנות כמו גלריית דה אפל או גלריית רפלקס לאמנות מודרנית.

מבנים מעניינים נוספים בעיר אמסטרדם הם רובע וואלן - רובע החלונות האדומים, מונטורן - מגדל המטבעה הניצב בכיכר מונטפליין במרכז אמסטרדם שבהולנד. המגדל ממוקם בסמוך לשוק הפרחים, ולרחוב הקניות קלוורסטראט, וכן בסמוך למפגש נהר האמסטל עם תעלת סינגל. אוהבי הפרחים ישמחו לקפוץ לבלומנמרקט, שוק הפרחים הצף המדהים של אמסטרדם. עכשיו הבנתם למה אין כמעט טיסות ברגע האחרון לאמסטרדם ?

הקיץ הזה נוסף עוד להיט חדש באמסטרדם וזהו הנופש למשפחות. דילים משתלמים שכוללים שהות בחדרים בפארקים מרהיבים למשפחה, טיסות ואפילו רכב. אחד הפארקים נקרא דוינרל. פארק "דוינרל" מציע שפע פעילויות שנמשכות סביב השעון, בינגו נושא פרסים, דיסקו לכל הגילאים , השכרת אופניים, קיר טיפוס, בית ספר לצלילה, פארק שעשועים עם מתקנים משוגעים, פארק מים עם בריכה ומגלשות ענקיות . טיסות ברגע האחרון לאמסטרדם? לא בקיץ.

מה עושים כשאין טיסות ברגע האחרון באף מקום? בודקים בקווי חופשה. קווי חופשה מקבוצת אל על היא ספקית חופשות וטיסות לאמסטרדם, ברצלונה, וינה, לונדון, מינכן ולעוד יעדים רבים באירופה. כספק נותנת קווי חופשה הנחה אוטומטית על המחיר מבלי שתצטרכו אפילו לבקש. כדאי להקדים הזמנת חופשה לקיץ בשל הביקוש הרב.