יום שבת, 3 ביולי 2010

נופש באגם גארדה -אל תחכו לרגע האחרון

נופש באגם גארדה באיטליה מציע למשפחות פארק מים, פארק סרטים, גן חיות, מוזיאונים, גן הקלפים, הגן הפרה היסטורי ובעיקר את הנוף המדהים של אגם גארדה. אל תחכו לטיסות ברגע האחרון. הזמינו מקווי חופשה מראש ותהנו מראש שקט גם לפני הנופש

נופש באגם גארדה עם קווי חופשה הוא לא רק נופש, הוא גם מסע לאגם יפיפה עם נוף עוצר נשימה. אגם גארדה הוא הגדול והמפורסם שבאגמי צפון איטליה ויש בו פעילויות ספורט ונופש לכל המשפחה: שייט, גלישת גלים, מסלולי רכיבה על אופניים ולונה פארק מהגדולים באירופה הנקרא "גארדה לנד".

נופש באגם גארדה הפך למבוקש בשנים האחרונות, בעיקר בחודשי הקיץ וזאת בשל התאמתו גם להורים וגם לילדים והפעילויות הרבות שהוא מציע. לכן לא כדאי לחפש טיסות ברגע האחרון לורונה או חופשה ברגע האחרון לאגם גארדה.

חשוב לבחור מלון שאידיאלי למשפחות. הנה 2 המלצות של קווי חופשה מקבוצת אל על:

ONDA BLU - הפנינה של אגם גארדה. כפר נופש חדש ברמה גבוהה ביותר הממוקם במפרץ המדהים של MANERBA לחופו של אגם גארדה. הכפר היפיפה מרוחק כ- 12 ק"מ מדסנזו, 19 ק"מ מסיר מיונה, 35 ק"מ מכפר השעשועים GARDALAND ו- 37 ק"מ מפארק המים CANEVA WORLD ועיר הסרטים. הדירות חדשות, מודרניות, מרוהטות היטב ומחולקות לחדר שינה עם מיטה זוגית וסלון עם 2/3 מיטות נוספות. בכפר – מסעדה הצופה לאגם, מגרש טניס, אזור משחקים לילדים וספורט ימי.

HOTEL DU LAC - המלון ממוקם בכפר הנופש GARDONE RIVIERA על גדת אגם גארדה. במלון טרסה גדולה ממנה ניתן להשקיף על נופו הציורי של האגם. לאלו הנהנים מגולף, אפשר לבחור בין 2 מגרשי גולף מקורבים למלון. הסעות לפארק השעשועים GARDALAND יוצאות מהמלון בסירה או באוטובוס. במלון בר מתאבנים, לאונג', בר, חדר אוכל, חניה, כספת. בחדרים טלפון, טלוויזיה, מיזוג אוויר, מייבש שיער.

נופש באגם גארדה מומלץ להזמין ישירות מספק, כמו חברת קווי חופשה ולחסוך את התיווך.