יום שני, 7 ביוני 2010

חופשה ברגע האחרון קפריסין - הטיפים של קווי חופשה לרגע האחרון

לחפש חופשה ברגע האחרון ליעד קפריסין בחודשים יולי אוגוסט לא ממש מומלץ. אמנם ניתן למצוא לעיתים נדירות חופשה ברגע האחרון לקפריסין, למרות הביקושים הגדולים ליעדים איה נאפה, פאפוס, לימסול ועוד אך הרוב לא מחכים לרגע האחרון ומזמינים מראש.

למה? הנה כמה הסברים מהמומחים של קווי חופשה מקבוצת אל על: הקיץ הזה עומד להיות לוהט במיוחד בגזרת ההזמנות לאיה נאפה, פאפוס ולימסול ולכן הסיכוי למצוא חופשה ברגע האחרון שואף לאפס. לפי הביקושים הצפויים דווקא עדיף להקדים הזמנת חופשה כי ככל שהביקוש עולה כך עולים גם מחירי החופשה.

חבילות נופש ליעדי קפריסין מיועדות לא רק לישראלים. יש סברה לא נכונה שמי שמחכה לרגע האחרון יוכל להשיג חופשה ברגע האחרון ב99$. זה כמובן לא נכון. מומחי הנסיעות של חברת קווי חופשה מקבוצת אל על, סיטונאית חבילות נופש וטיסות ליעדי קפריסין, מוסרים שחבילות נופש לקפריסין נמכרות להמוני תיירים מגרמניה, רוסיה, סקנדינביה ועוד לא מעט מדינות. אז למה אנחנו חושבים שאנחנו שולטים באיה נאפה בקיץ? הם פשוט לא בולטים כמונו... התיירים ממדינות אלו לא מחפשים חופשה ברגע האחרון ליעדי קפריסין אלא מזמינים חופשה ליעדי קפריסין מספר חודשים מראש ולכן הם מקבלים את המלונות הטובים ביותר והמרכזיים ביותר ולא חייבים להתפשר כמו מישהו שחיפש חופשה ברגע האחרון .

על מה מתפשרים? המומחים של קווי חופשה מקבוצת אל על מסבירים: שמוצאים חופשה ברגע האחרון לקפריסין בחודשים יולי אוגוסט צריך לקחת בחשבון שרוב הסיכויים הם שלא תמצאו מלונות שקרובים לשדה התעופה וכך תבזבזו שעתיים נסיעה לכל צד משדה התעופה למלון, זמן שאפשר לנצל בים או בבריכה. טיסות לחופשה ליעדי קפריסין הן לרוב בשעות אחר הצהריים או הערב ויחד עם שעתיים נסיעה אתם מגיעים למלון מותשים בערב או בלילה וישר שוקעים למיטה. טיסה שיוצאת בבוקר בהזמנה מראש עם מלון קרוב לשדה התעופה מאפשרת לכם לנצל את היום הראשון ולא לנחות ישר למיטה. אם אתם משפחה, חופשה ברגע האחרון לקפריסין מציבה בפניכם בעיה נוספת מכיוון שברוב המקרים לא יישארו לכם חדרי משפחה. את הבעיה הזו ניתן לפתור דרך הזמנה בקווי חופשה, שמשווקת בקיץ לא מעט קלאבים באופן בלעדי!

בסופו של דבר המומחים של קווי חופשה מקבוצת אל על ממליצים לא לחפש חופשה ברגע האחרון ליעדי קפריסין אלא להזמין מראש מאתר קווי חופשה כדי להבטיח גם מקום טוב וגם מחיר זול. הכי חשוב זה להזמין חופשה ישירות מהספק קווי חופשה ולחסוך מתווכים בדרך.