יום רביעי, 30 ביוני 2010

חבילות ספורט עם קווי חופשה – הישראלים כובשים את האיצטדיונים

חבילות ספורט לא מזמינים כמו טיסות ברגע האחרון כי מספר הכרטיסים למשחק מוגבל ויש ביקוש רב בכל אירופה. חבילות ספורט של קווי חופשה הופכות יותר ויותר מבוקשות ע"י אוהדי כדורגל ישראלים, במיוחד אחרי המונדיאל. אילו חבילות ספורט הכי מבוקשות ומה המחירים של חבילות כדורגל אנגלי.

למה ישראלים כל כך אוהבים להזמין חבילות ספורט לליגת האלופות ולליגות האירופאיות? התשובה די פשוטה. הכדורגל הישראלי למרות השתייכותו לאירופה רחוק שנות דור מרמת הכדורגל באנגליה וספרד הן ברמת המשחקים והן ברמת המתקנים.

תשאלו כל אוהד ישראלי שהזמין חבילות ספורט וצפה במשחק של צ'לסי או ברצלונה והוא יאמר לכם שקשה לראות אחר כך משחקים בליגת העל שלנו. ככל שמזמינים יותר חבילות ספורט כך מצפים לפעם הבאה שבה נהיה ב"וומבלי" או ב"אולד טראפורד"

אז אלו חבילות ספורט הישראלים הכי אוהבים? קבלו את חבילות הכדורגל המבוקשות של קווי חופשה ספורט לפתיחת עונת הכדורגל של הליגה האנגלית:

הבכורה של בניון – אין ספק שהחתמת יוסי בניון בצ'לסי הביאה לתנופה אדירה בהזמנת חבילות ספורט למשחקי צ'לסי. כבר ב8.8.2010 יערך משחק הבכורה של יוסי בניון במדי צ'לסי מול מנצ'סטר יונייטד בגביע הצדקה. חבילה הכוללת טיסה ו 4 לילות במלון 3 כוכבים כולל כרטיס למשחק ואטרקציה עולה רק 1150 אירו לאדם, אה ומקבלים גם תיק ספורט מתנה.

טורניר האמירויות – מי שלא מסתפק במשחק אחד יכול גם למצוא חבילות ספורט לשני משחקים ולצפות בארבע קבוצות: ארסנל, מילאן, ליון, וסלטיק, כולן קבוצות גדולות. חבילות ספורט הכוללת טיסה ושלושה לילות במלון כולל כרטיסים מובטחים לשני המשחקים עולה רק 899 אירו לאדם.

הדרבי הישראלי – חבילות ספורט שמפגישות ישראלים הן תמיד מרגשות. ווסטהאם של אברם גרנט מארחת את צ'לסי של בניון ב11.9.2010. חבילות ספורט הכוללת טיסה, 3 לילות במלון וכרטיס למשחק נמכרות רק ב895 אירו. שווה!

מחירי חבילות הספורט לקוח ממחירון חברת קווי חופשה, ספקית וסיטונאית חבילות ספורט, טיסות, נופשונים וטיולים מאורגנים. ניתן להשיג חבילות ספורט ישירות מחברת קווי חופשה במחירי ספק.