יום ראשון, 28 בנובמבר 2010

חופשה ברומא - טיפים

חופשה ברומא לוקחת אותנו לחוויה איטלקית רומנטית בכל ימות השנה. מה מושך תיירים לרומא, איפה כדאי לאכול ומתי עדיף לחפש חופשה ברומא ?

חופשה ברומא האיטלקית מושכת תיירים ממדינות רבות לאורך כל השנה. כמובן שרוב התיירים מחפשים חופשה ברומא בקיץ ובחגים אך המחירים גבוהים יחסית בשל הביקוש הגדול. כאשר אתם מחפשים חופשה ברומא קחו בחשבון שרומא היא לא עיר נופש של ים ושמש אלא עיר שבה יותר מטיילים ונהנים מאתרים היסטוריים עוצרי נשימה, כדורגל איטלקי וכמובן אוכל מצוין.

לכן חופשה ברומא מומלץ לקחת בחורף החל מחודש נובמבר ולהנות ממחירים נמוכים במיוחד. לדוגמא: בחברת קווי חופשה ניתן להזמין נופש לרומא החל ממחיר של 259 אירו, טיסות לרומא החל מ 284$, מחירים נמוכים מאוד. חופשה ברומא אפשר לשלב גם עם חבילות ספורט ולראות את קבוצות הכדורגל רומא ולאציו בליגה האיטלקית, בליגת האלופות ואפילו בדרבי החם של רומא שיערך בתחילת נובמבר.
חופשה ברומא מציעה לכם אוכל איטלקי מצוין. פסטה ופיצה מומלץ לאכול במסעדות קטנות ועממיות שנמצאות בסמטאות רומא . הגלידה האיטלקית היא מדהימה ומומלץ לטעום, אפילו בחורף. יש לא מעט גלידריות ברומא ועדיף לאכול גלידה בגלידרייה ולא במסעדה. עוד דבר שחייבים לנסות הוא כמובן הטירמיסו והקפה האיטלקי. שימו לב שבחלק מבתי הקפה ברומא יש הבדל גדול במחיר בין הזמנה בעמידה לבין ישיבה ולכן תראו את רוב האנשים בבית הקפה עומדים עם כוסות קפה.