יום ראשון, 28 בנובמבר 2010

טיסות זולות ללונדון אל על

טיסות זולות ללונדון לוקחות אותנו לעיר מדהימה עם אתרים היסטורים מרהיבים וכמובן שופינג. למה כדאי דווקא עכשיו להזמין טיסות זולות ללונדון ?



טיסות זולות ללונדון חוסכות לנו לא מעט כסף. טיסות זולות ללונדון של אל על נמכרו במהלך אוקטובר 2010 במחירים מצחיקים של החל מ350$. חסכון גדול לעומת טיסות ללונדון בקיץ. הכל כמובן נובע מהיצע וביקוש. טיסות זולות ללונדון בקיץ זה מחזה די נדיר אך בחורף ניתן למצוא ולחסוך מאות דולרים. טיסות זולות ללונדון מומלצות לאנשים ספונטנים שיכולים להזמין 24 שעות לפני הטיסה ולא מומלצות למי שצריך לתכנן מראש ולבקש חופש מהעבודה.



יש לא מעט מקרים של אנשים שמתכננים לטוס ומחכים לרגע האחרון ובסופו של דבר מפספסים את הטיסה ונשארים בארץ במקום לטוס ללונדון. טיסות זולות ללונדון לוקחות אותנו לשופינג מהנה כמו שאנחנו אוהבים/אוהבות ועכשיו יותר מתמיד שופינג בלונדון משתלם בד"כ בשל ירידת ערכה של הלירה שטרלינג. בעקבות התחזקותו של השקל מול המטבע האנגלי אנחנו מרוויחים ויכולים להרשות לעצמנו בגדים או אביזרים שפעם היו יקרים לנו מידי.



טיסות זולות ללונדון חוסכות לנו גם במחיר הכניסה לאתרים בלונדון כמו המאדאם טוסו או מוזיאון לתולדות הכדורגל וכמובן שהחיסכון מתבטא בכל דבר שאנו קונים בלונדון. טיסות ללונדון הפכו ליותר פופולאריות בחודשים האחרונים בשל ירידת ערכו של המטבע האנגלי ויותר אנשים מזמינים טיסות זולות ללונדון וכן חבילות ספורט ונופש. לכן מומלץ לחשוב פעמיים אם כדאי לחכות לטיסות זולות .