יום שני, 29 בנובמבר 2010

טיסות זולות לאירופה ארקיע ישראייר סאן דור

טיסות זולות לאירופה ניתן למצוא בחודשים מסויימים במהלך השנה, גם בחברות כמו ארקיע ישראייר סאן דור . אילו יעדים מציעים טיסות זולות לאירופה ובאילו תקופות? קבלו טיפים


טיסות זולות לאירופה הופכות להיות יותר ויותר פופולאריות בשנים האחרונות. בדרך כלל צעירים או אנשים ספונטנים מחפשים טיסות זולות לאירופה וחוסכים מאות דולרים. לא לכולם מתאים הקונספט של הרגע האחרון, רוב האנשים מתכננים מראש את הטיסה או הנופש שלהם ולא יכולים להמר על טיסות זולות לאירופה מחשש שלא יישאר להם מקום בטיסה.



טיסות זולות לאירופה דרך ארקיע ישראייר סאן דור או אל על ניתן למצוא בעיקר ליעדים ברצלונה, ברלין, לונדון, פריז ואמסטרדם. חשוב לזכור לא לחפש טיסות זולות לאירופה ליעדים אחרים כי בדרך כלל לא יוצאים הרבה טיסות ליעדים אחרים. כמו כן יש יעדים שתמיד יש אליהם ביקוש רב וכמעט לא ניתן למצוא אליהם טיסות זולות.


טיסות זולות לאירופה ניתן למצוא בדרך כלל בחודשי החורף וגם באפריל , במאי או ביוני , מכיוון שאנשים בדרך כלל לא יוצאים לחו"ל בחודש זה ודוחים את היציאה לחודשי הקיץ ביולי או באוגוסט הלוהטים . בקיץ ובחגים נדיר למצוא טיסות זולות לאירופה וזאת בשל הביקוש העצום וההזמנות מראש.