יום ראשון, 28 בנובמבר 2010

קווי טיסות או חופשה שיכולים לגרום לכם להגיש תלונות

קווי טיסות או חופשה הם משהו שכולנו מזמינים בדרך כלל לפחות אחת לשנה. לפעמים יש לנו תלונות שנובעות מחוסר הבנה. איך מזמינים קווי טיסות או חופשה ומונעים מעצמנו תלונות מראש?

לחלק מאיתנו זה קורה, אנחנו מזמינים קווי טיסות או חופשה וכבר בטיסה חזרה עולות תלונות מצידנו, לעיתים מוצדקות ולעיתים לא. איך אפשר למנוע את עוגמת הנפש ומה צריך לבדוק לפני הזמנת קווי טיסות או חופשה כדי לחסוך לעצמנו ולחברת התיירות תלונות מיותרות?

צרכים - להחליט מה הצרכים והציפיות שלנו מכל חופשה או קווי טיסות שאנחנו מזמינים ולדעת שבחרנו בלב שלם כי באמת רצינו דווקא את זה ולא כי זה היה זול .

מלון - לבדוק טוב את המלון שהזמנו כדי שלא יהיו תלונות אח"כ. להיכנס לאתר האינטרנט של המלון ולבדוק מה המלון מציע. אם המלון הוא הכל כלול לבדוק מה בדיוק כלול, אם יש תשלום על שתיה או קינוחים, האם האוכל כלול ולא הפעילויות וכולי. לבדוק אם יש מיזוג במלון ואם הוא בתשלום, מה מרחק המלון משדה התעופה, מחוף הים וממרכז הבילויים. ככל שמלון קרוב יותר לשדה תעופה/לחוף הוא גם יקר יותר. בידקו גם אם יש פעילויות במלון כולל לילדים .

קווי טיסות - בחרתם לקחת טיסות זולות ? קחו בחשבון שטיסות צ'רטר לא תמיד ממריאות בזמן ויש מידי פעם שינויים וזו אחת הסיבות שמחירן הוא זול במיוחד. תמיד אפשר להזמין טיסה סדירה ולשלם הרבה יותר כדי להיות פחות כפופים לשינויים.

אם הפנמתם את הטיפים תוכלו עכשיו להזמין קווי טיסות או נופש עם פחות כאבי ראש ופחות תלונות מיותרות והכי חשוב עם חופשה מהנה עם כל המשפחה.