יום שני, 15 בנובמבר 2010

חופשה ביוון הכל כלול - אין תלונות

חופשה ביוון לוקחת אותנו לאתרי נופש מדהימים באיים כרתים, רודוס, קוס, סלוניקי, אתונה ועוד. חופשה ביוון הפכה להיות הלהיט הגדול של הקיץ בגלל החרם על טורקיה. אז איך היה ביוון בקיץ? אין תלונות . חופשה ביוון מציעה לישראלים דילים הכל כלול, אטרקציות, פעילויות לילדים, ספורט ימי, פארקי מים, מלונות מפוארים, טברנות ועוד. חופשה ביוון מבוקשת בעיקר ברודוס וגם בכרתים וזאת בשל בתי המלון המעולים שמציעים דילים הכל כלול כמו שהישראלים אוהבים.

חופשה ביוון מציעה לכם כמובן גם תרבות יוונית. תוכלו לבקר באחד ממאות מוזיאונים שמציגים 6000 שנה של היסטוריה ותרבות כשתזמינו חופשה ביוון . המוזיאונים מתחלקים לתחומים שונים- אוספי ארכיאולוגיה, תצוגות של אומנות ביזנטית, מוזיאוני אומנות ופולקלור, אומנות יוונית (עתיקה, ביזנטית ומודרנית), אומנות אסיאתית, מוזיאונים של תיאטרון, קולנוע, צילום, מולטימדיה, מוזיקה, כלי ים, טבע, מדעים וטכנולוגיה.

מי שמזמין חופשה ביוון בנובמבר יכול להנות מ International Thessaloniki Film Festival שהפך בשנים האחרונות לפסטיבל המחוזי מהפופולארים באירופה לסרטים, והוא מתקיים בסלוניקי בכל נובמבר. חופשה ביוון מומלץ להזמין ישירות מספק ולחסוך את התווך. יש לכם ביקורת או תלונות על נופש ביוון ? שתפו.