יום שלישי, 16 בנובמבר 2010

חופשה בלונדון - ביקורת קווי חופשה

חופשה בלונדון כבר לא יקרה כמו בעבר. חופשה בלונדון הפכה להיות זולה יותר וזאת בשל ירידת ערכה של הלירה שטרלינג. דילים זולים ללונדון ניתן להשיג בעיקר בחודשי החורף החל מחודש נובמבר ועד לחג פסח . חופשה בלונדון מושכת לא מעט תיירים מכל העולם וזאת בשל האתרים המעניינים בה כמו הביג בן, מגדל לונדון, ארמון בקינגהם, הייד פארק, כיכר פיקדילי, גשר המגדל ועוד.

חופשה בלונדון מציעה גם את התרבות האנגלית שכוללת את קובנט גרדן - מרכז תרבות, בילוי וקניות במרכזה של העיר לונדון . יש בו שלל חנויות, בתי קפה, ברים, בתי תיאטרון, מופעים ועוד. חופשה בלונדון מציעה מוזיאונים כמו המאדאם טוסו, המוזיאון הבריטי, מוזיאון הטבע, המדע ועוד.

חופשה בלונדון מציעה גם פעילויות לילדים כמו פארקי שעשועים, גן חיות, פארקים ירוקים, פעילויות מיוחדות. חופשה בלונדון כוללת גם שופינג וכיום שערכה של הלירה שטרלינג הוא נמוך המחירים זולים הרבה יותר מהעבר ואפשר להנות יותר מחוויות קניות, בילויים ומסעדות. חופשה בלונדון מיועדת גם למי שאוהב ספורט. אפשר למצוא חבילות ספורט למשחקי ליגת האלופות של קבוצות ארסנל, צ'לסי, מנצ'סטר יונייטד וגם להנות מכדורגל בליגה האנגלית . דילים שכוללים ספורט עולים פחות מבעבר.

אז אם חפצה נפשכם להזמין חופשה בלונדון תדעו שחופשה זולה היא לא בשמיים. מומלץ להזמין חופשה ללונדון ישירות מספק כמו חברת קווי חופשה ולהנות ממחיר ספק . יש לכם ביקורת או תלונות על לונדון ? שתפו אותנו.