יום ראשון, 14 בנובמבר 2010

טיולים מאורגנים ונופש קווי חופשה - ביקורת טובה

טיולים מאורגנים או נופש עם קווי חופשה הם חוויה שמשאירה טעם של עוד. נתקלנו במספר ביקורות טובות ברשת של אנשים שחזרו מטיולים מאורגנים או נופש ונהנו מהטיול, מהמדריכים, מהמקצועיות של קווי חופשה והחמיאו מאוד להכל כולל הכל בלי תלונות , למרות החום ששורר באירופה בקיץ, בעצם תלונות על החום היו אבל בחברת קווי חופשה עדיין לא מצאו דרך להתמודד עם בחום בברצלונה או בברלין בקיץ.

תגובות שהופיעו באתר למטייל:

"חזרנו אני ובעלי לפני 4 ימים מטיול מאורגן של 7 ימים (סינרגיה תוססת) בברצלונה וקוסטה ברווה. אנו בני כמעט 50 והטיול התאים לנו גם למעט מנוחה והרבה טיולים מעניינים בברצלונה עצמה ובסביבותיה. הטיול של חברת קווי חופשה מאורגן במקצועיות ודייקנות. למזלנו היינו עם קבוצה מקסימה של אנשים ומדריך מעולה. אלי המדריך הישראלי היה שופע ידע, מקצועיות ורצון לעזור בכל דבר שביקשנו. בסך הכל, ברצלונה מקסימה ויש המון מה לראות בה. בנוסף, 2 טיפים קטנים:1. לא לוותר על הטיול המאורגן למזרקות המזמרות בברצלונה בלילה.2. לאוהדי הכדורגל: חנות המזכרות באיצטדיון של קבוצת הכדורגל "בארסה" זולה יותר מהחנות בכיכר קטלוניה ו/או בדוכנים בשדרת הרמבלה."
ציון: 5 (מתוך 5) . קישור להמלצה: למטייל

"אני רוצה להמליץ מתוך החוויות שלנו על חברת קווי חופשה בכלל ועל יפעת בפרט. סוכנת נסיעות מקסימה שנתנה לנו שירות ב 2 דילים שסגרנו מולה בשנה האחרונה לנסיעה לאנטליה. מעולם לא היה עיכוב בטיסות, הקלאבים אליהם נסענו היו נהדרים והשירות האישי, המקצועי והאמין של יפעת הוא באמת ראוי להערכה. בנסיעה האחרונה נתקלנו בבעיה אישית וזאת לאחר שסגרנו את הדיל. יפעת מקווי חופשה, בנועם אישיותה, פתרה לנו את הבעיה ללא היסוס ואז אתה מבין שיש הבדל כשאתה סוגר דיל מול אתר אינטרנט לעומת סגירת דיל מול אדם אמין ומקצועי. אני ממליצה בחום וכמובן זאת מתוך הניסיון שלנו לפנות ליפעת מקווי חופשה בנסיעה הבאה שלכם." קישור להמלצה : למטייל .

אם יש לכם המלצה או ביקורת או תלונות אתם מוזמנים לפנות אלינו ונשמח לטפל בכל פניה. קווי חופשה תמשיך לעשות הכל כדי לתת את הדילים המשתלמים ביותר ללקוח.