יום חמישי, 11 בנובמבר 2010

חופשה בבודפשט - ביקורת טובה של קווי חופשה

חופשה בבודפשט הונגריה לוקחת אותנו לעיר מרתקת ומעניינת. חופשה בבודפשט עם מאלב או אל על הפכה להיות מבוקשת מאוד החל מעונת הסתיו. יש לא מעט אנשים שמחפשים חופשה בבודפשט ונהנים ממה שיש לבודפשט להציע. חופשה בבודפשט מתחילה בטיסה שאורכת כשלוש וחצי שעות בלבד, כך שזה די קרוב. אז מה מושך כל כך הרבה תיירים לבודפשט ? קבלו ביקורת טובה של קווי חופשה .

חופשה בבודפשט מביאה אתכם לאטרקציות לאורך הדנובה, מקומות בילוי מפתיעים, חנויות זולות, מרכזי קניות, מסעדות מקומיות המציעות מאכלים אירופיים ומקומיים עם גרסאות שונות לגולאש, 100 מעיינות חמים ושירותי ספא מפנקים, גבעת המבצר, גשר השרשראות, ארמון מלכותי עם מוזיאונים חשובים, מלונות מפוארים ועוד.

חופשה בבודפשט הונגריה נחשבת זולה יחסית ליעדים במערב אירופה ומחירה בחורף מתחיל בערך מ400$. אם הזמנתם חופשה בבודפשט ואתם רוצים לבלות במסעדה, כדאי שתדעו שמחיר ארוחה במסעדה טובה בבודפשט הוא בערך 60 יורו לזוג כולל יין, כך שהמחירים די זולים יחסית. חופשה בבודפשט מבוקשת בכל עונות השנה.

חופשה בבודפשט כדאי להזמין ישירות מספק כמו חברת קווי חופשה ולהנות ממחיר ספק. יש לכם ביקורת טובה או פחות טובה על בודפשט ? ספרו לנו ואולי נעלה אותה לבלוג של קווי חופשה .