יום שני, 11 באוקטובר 2010

נופש ברומא איטליה - טיפים של קווי חופשה

נופש ברומא איטליה הוא חוויה אמיתית בזכות האתרים ההיסטוריים המדהימים, האוכל האיטלקי המשובח והכדורגל האיטלקי
נופש ברומא האיטלקית מהווה אטרקציה כל השנה. אנחנו לא צריכים שמש כדי לקחת נופש ברומא כי נופש ברומא לא נועד למנוחה אלא לטיול. באילו אתרים מומלץ לבקר כשמזמינים נופש ברומא האיטלקית? תחילה מומלץ לסייר בסמטאות העיר ולחוש את האווירה. לראות את החנויות הקטנות, המסעדות הפינתיות, בתי הקפה והפיצריות.

אחרי שסיירנו מספיק ניתן לבדוק עם אפשר להיכנס לקוליסאום, או שמא הוא בשיפוצים. כאשר אתם בנופש ברומא מומלץ גם לבקר בוותיקן ולהתרשם מהבניה והפאר של המבנה. מומלץ להצטייד בנעליים נוחות ובבקבוק מים, שכן העלייה במדרגות הוותיקן ארוכה ומעייפת.

נופש ברומא הוא גם חוויה קולינארית. מומלץ לא ללכת למסעדות גדולות אלא לחפש את המקומות הקטנים והעממיים שניתן למצוא בהם פיצה, פסטה לסוגיה (מומלץ לנסות סוגים שאין בארץ) וכמובן לקנח בטירמיסו ובגלידה איטלקית משובחת, גם אם בחוץ יורד גשם. רק בשביל הגלידה האיטלקית שווה להזמין נופש ברומא.

איטליה היא כמובן מעצמת כדורגל ולכן אם אתם כבר ברומא אז כדאי לבקר באצטדיון האולימפיקו באחד ממשחקיה של קבוצת רומא או לאציו בליגה האיטלקית או ליגת האלופות . אם יתמזל מזלכם אולי תתפסו את הדרבי של רומא . מחירי הכרטיסים זולים יחסית לליגות האנגלית והספרדית נמכרים במחיר של החל מ50 אירו לכרטיס מאחורי השער.

נופש ברומא מומלץ להזמין ישירות מספק כמו חברת קווי חופשה ולחסוך את התווך.