יום שני, 18 באוקטובר 2010

דילים לרומא - איך מוצאים דילים זולים לרומא ?

דילים לרומא לוקחים אותנו לחוויה איטלקית רומנטית בכל ימות השנה. מה מושך תיירים לרומא, איפה כדאי לאכול ומתי עדיף לחפש דילים זולים לרומא ?
דילים לרומא האיטלקית מושכים תיירים ממדינות רבות לאורך כל השנה. כמובן שרוב התיירים מחפשים דילים לרומא בקיץ ובחגים אך המחירים גבוהים יחסית בשל הביקוש הגדול. כאשר אתם מחפשים דילים לרומא קחו בחשבון שרומא היא לא עיר נופש של ים ושמש אלא עיר שבה יותר מטיילים ונהנים מאתרים היסטוריים עוצרי נשימה, כדורגל איטלקי וכמובן אוכל מצוין.

לכן דילים לרומא מומלץ לקחת בחורף החל מחודש נובמבר ולהנות ממחירים נמוכים במיוחד. לדוגמא: בחברת קווי חופשה ניתן להזמין נופש לרומא החל ממחיר של 299 אירו, טיסות לרומא החל מ 284$, מחירים נמוכים מאוד. דילים לרומא אפשר לשלב גם עם חבילות ספורט ולראות את קבוצות הכדורגל רומא ולאציו בליגה האיטלקית, בליגת האלופות ואפילו בדרבי החם של רומא שיערך בתחילת נובמבר.

דילים לרומא מציעים לכם אוכל איטלקי מצוין. פסטה ופיצה מומלץ לאכול במסעדות קטנות ועממיות שנמצאות בסמטאות רומא . הגלידה האיטלקית היא מדהימה ומומלץ לטעום, אפילו בחורף. יש לא מעט גלידריות ברומא ועדיף לאכול גלידה בגלידרייה ולא במסעדה. עוד דבר שחייבים לנסות הוא כמובן הטירמיסו והקפה האיטלקי. שימו לב שבחלק מבתי הקפה ברומא יש הבדל גדול במחיר בין הזמנה בעמידה לבין ישיבה ולכן תראו את רוב האנשים בבית הקפה עומדים עם כוסות קפה.

דילים לרומא מומלץ להזמין ישירות מספק כמו חברת קווי חופשה ולחסוך את התווך.