יום ראשון, 7 בנובמבר 2010

טיולי בר מצווה באירופה

חברת "קווי חופשה" משיקה מחלקה שמציעה חבילות בר מצווה באירופה בהתאמה אישית . אילן שלו, מנהל תחום ספורט ומופעים ב"קווי חופשה": "יותר ויותר משפחות פונות ומבקשות שנרכיב להם חבילות בר מצווה באירופה ואנו מסוגלים להיענות לכל בקשה ייחודית" חברת קווי חופשה הנמנית על קבוצת אל על, משיקה בימים אלה תחום חדש בחברה: טיולי בר או בת מצווה באירופה החידוש שמציעה החברה הוא הפקת חבילה משפחתית בתפירה אישית, בהתבסס על יעדי החברה, הרצונות והחלומות של כל משפחה, כולל ביקור בערים, פארקי שעשועים, הופעות, משחקי כדורגל וכד' בליווי אישי צמוד.


חבילות טיולי בר מצווה באירופה יכולות להתמקד ביעד מרכזי אחד כמו פריז או לונדון המציעות שילוב של אטרקציות, פארקי שעשועים, כדורגל ומופעים, או שילוב של כמה ערים כמו ברצלונה ומדריד, או מרומא שעשויה לשמש כבסיס לטיול צפונה ודרומה. אילן שלו: 'יותר ויותר משפחות פונות ומבקשות שנרכיב להם טיולי בר מצווה באירופה . הניסיון שלנו, מסייע לנו לכוון כל משפחה לאטרקציות רלוונטיות עבורה בכל יעד, כמו כן להתאים את רמת המחיר לאפשרויותיה. אנו מסוגלים להיענות לכל בקשה ייחודית, לדוגמא, להגיע לעיירה שכוחת אל בו גדלו הורי בר המצווה טרם עלייתם ארצה, או לבקר בקבוצות ספורט קיקיוניות וכד'.


דוגמאות שיכולות לשמש גם כ טיולי בר מצווה באירופה :

טיולי בר מצווה באירופה בברצלונה וריאל מדריד כולל ליגת האלופות וליידי גאגאשבוע בברצלונה ומדריד למשפחות, כולל 2 משחקים ענקיים: ריאל מדריד VS ולנסיה + ברצלונה VS רובין קאזאן בליגת האלופות. יציאה ב 2.12 חזרה ב 9.12 בטיסות 'סנדור' כולל העברות , 6 לילות בברצלונה + לילה במדריד [ניתן להאריך שהייה במדריד ולטייל גם באזור טולדו], במלונות מרכזיים על בסיס לינה וארוחת בוקר וכרטיסים למשחקים לאורך המגרש. לחילופין, ניתן לצפות בברצלונה ב- 7.12 בהופעה של ליידי גאגא. מחיר- החל מ 1199 € לאדם בחדר זוגי.


טיולי בר מצווה באירופה - פאריס ולונדון כולל יורודיסני ,כדורגל או הופעה:

שבוע הכולל את כל האטרקציות בפאריס, לינה ביורודיסני + כרטיס כניסה ליורודיסני + לונדון בשילוב משחק כדורגל ו/או הופעה + הצגה לבחירה + אטרקציה לבחירה בלונדון [מאדאם טוסו/ לונדון איי]. יציאות כמעט בכל יום מלונדון או מפאריס עפ'י בחירת הלקוח, מלונות מרכזיים בדרגת תיירות טובה, 6 לילות - חלוקה בין פאריס ולונדון עפ'י רצון הלקוח על בסיס לינה וארוחת בוקר. מחיר - החל מ 1390 € לאדם בחדר זוגי.