יום חמישי, 25 בנובמבר 2010

נופש באמסטרדם - המלצות למלונות

נופש באמסטרדם מביא אותנו לאחת מהערים המתויירות ביותר בעולם. אמסטרדם מציעה אתרים היסטוריים כמו בית אנה פרנק ומוזיאונים רבים, קופי שופס, הרבה מסלולי אופניים, רובע החלונות האדומים, שוק הפרחים הצף, נהר האמסטל ועוד.

נופש באמסטרדם במלונות טובים משדרג את הנופש . אמנם באמסטרדם מומלץ לטייל כמה שיותר אבל חשוב גם שיהיה מלון מספיק טוב בשביל לנוח בו ולאכול ארוחת בוקר.

קבלו מספר המלצות למלונות באמסטרדם מהמומחים של קווי חופשה :

NH CARANSA – מלון 4 כוכבים. המלון הוא אחד ממלונות רשת “NH HOTELS” באמסטרדם. המלון ממוקם על ה- “EMBRANDT SQUARE”, מוקד חיי הלילה והבילויים של אמסטרדם. בסמיכות למלון נמצא שוק הפרחים ו- 15 דק' הליכה ממנו נמצא כיכר “DAM”. בפתח המלון ניתן לעלות על הרכבת העילית ולהגיע תוך מס' דקות לתחנה המרכזית של הרכבות והשאטלים בעיר. אפשר לבלות בו נופש נהדר באמסטרדם .

HILTON ROYAL PARC – מלון 3 כוכבים. מלון הילטון היוקרתי ממוקם כ 45 דקות משדה התעופה סכיפהול ו- 40 דק' נסיעה מאמסטרדם. המלון מצויד על פי הרף הגבוה ביותר שיש: מבנה חדש ומרשים, חדרים מרווחים, בריכת שחיה, חדרי אוכל, גולף, השכרת אופניים ושירותי ספא למיניהם. המיוחד במלון - היכולת לארח משפחות על פי מיטב המסורת של הילטון באירוח ובמקצועיות-ושפע הבילויים שהאזור מציע למשפחה. מעבר להיותו מלון איכותי,הוא ממוקם על נקודת צירים משמעותית,מה שהופך אותו לאטרקטיבי, במיוחד לכל אלו שמעוניינים בבילויים משפחתיים ולא שגרתיים בהולנד. מומלץ מאוד לנופש באמסטרדם .

NH GRAND HOTEL KRASNAPLOSKY – מלון 5 כוכבים. המלון הוא אחד ממלונות רשת “NH HOTELS” באמסטרדם. המלון נחשב לאחד המלונות היוקרתיים באמסטרדם. המלון שוכן ממש על ה- “DAM SQUARE”, במרחק הליכה מהמלון אפשר להגיע במהירות לביתה של אנה פראנק ולאזור המוזיאונים של העיר. כמו כל מלון 5 כוכבים, המלון מאובזר היטב במתקני פנאי וטיפוח. תחנת מטרו ואוטובוסים נמצא כ- 5 דק' מהמלון.