יום שלישי, 23 בנובמבר 2010

תלונות ? ממש לא. מכתבי תודה לקווי חופשה

ביקורת טובה על קווי חופשה טיולים מאורגנים – מכתבי תודה ותגובות :

1. לידיעתכם,
הצטרפנו לטיול המאורגן כברירת מחדל, כי פשוט היה לנו ניסיון רע קודם (בלשון המעטה).
בחששות כבדים יצאנו לטיול המאורגן הזה, אבל חזרנו- מאושרים ומרוצים,
עד כדי הרגשה של זכייה גדולה, הכל בזכות המדריך המקסים שידע להנעים לנו
את הטיול בידע הרב שהעביר לנו. מצפים להמשיך לטייל עם חברת קווי חופשה .

רותה ורפאל

2. מה אגיד ומה אומר היינו בטיול נהדר, ראינו עיירות קסומות, נהרות, אגמים, כנסיות, יערות ירוקים, מנזרים, מצודות וטירות ועוד הרבה דברים יפים ומרהיבים. היה לנו מדריך מעולה, בעל ידע רב, אחראי, מקשיב,מתחשב ונעים הליכות. על זה אומר תודה ל"קווי חופשה" על הארגון הנהדר.

3. עמית המדריך היקר,
היינו בטיול נהדר, הדרכה מקצועית, סבלנות, חיוכים, הבדיחות והאמרות
שהקראת לנו בדרכים הארוכות, יצרו אצל כולנו חוויה מהנה ובלתי נשכחת.

נוסעי טיול מאורגן של "קווי חופשה"
בצפון איטליה

4. לקווי חופשה שלום,
רעייתי ואני יצאנו לטיול מאורגן לבולגריה בחברת קווי חופשה. כשהגענו לשדה התעופה, כמובן שהיו לנו חששות מהטיול איך נהיה כקבוצה וכו'. לשמחתנו לא אוכזבנו מהטיול- חזרנו מרוצים ומלאי חוויות. קיבלנו אוטובוס ונהג אדיב, בית מלון ברמה טובה, אתרים מעניינים, ואפשרויות לאתרים נוספים בתשלום וזכינו למדריך מדהים- איציק.

יש לציין שאנו יצאנו מספר פעמים לטיולים מאורגנים ובטיול זה נהנינו מאוד.

בברכה, הילדה ואליהו

5. ביום השני של ראש השנה הצטרפתי לטיול מאורגן לצפון איטליה באמצעות "קווי חופשה" (זה טיול שני שלנו כאשר הראשון היה לברלין). אני רוצה באמצעות מכתב זה להודות לכם על החופשה הנהדרת. המחיר היה הוגן, הקבוצה מאוד מוצלחת וארוחת הבוקר נהדרת.

אביבה ויפרח

6. עברנו שבוע בלתי נשכח בקוסטה בראווה. הודות למדריך המדליק אלי, נהנינו מכל רגע בזכות הידע הרב, החן והסובלנות. השיטוט בסמטאות בברצלונה וביקור באתריה העשירו אותנו בחוויות שנזכור הרבה זמן .

7. "חזרנו אני ובעלי לפני 4 ימים מטיול מאורגן של 7 ימים (סינרגיה תוססת) בברצלונה וקוסטה ברווה. הטיול של חברת קווי חופשה מאורגן במקצועיות ודייקנות. למזלנו היינו עם קבוצה מקסימה של אנשים ומדריך מעולה. אלי המדריך הישראלי היה שופע ידע, מקצועיות ורצון לעזור בכל דבר שביקשנו.
המלצה מתוך אתר "למטייל" 12.6.2010