יום חמישי, 4 בנובמבר 2010

דילים לחנוכה עם קווי חופשה – דילים מדליקים במיוחד

קווי חופשה מציעה דילים מדליקים לחנוכה. לא סתם דילים אלא דילים משולבים עם הופעות בחו"ל וגם חבילות ספורט מעולם אחר לברצלונה, רומא ולונדון

דילים לחנוכה הם הזדמנות אחרונה לדילים עם הילדים עד פסח. הילדים בחופש וזה הזמן לתת להם חוויה שלא ישכחו. קווי חופשה החליטה לתת לכם הצעות מיוחדות שישברו את השגרה של דילים רגילים:

דילים לחנוכה ברומא עם אלופת אירופה במשחק העונה – חופשת סוף שבוע קסומה ורומנטית, באחת הערים היפות והמרתקות בעולם בשילוב משחק העונה באולימפיקו של רומא ב 3.12 בין המובילה לאציו לאלופת אירופה עם סמואל אטו. כולל טיסות סאן דור, 3 לילות במלון 4 כוכבים כולל ארוחת בוקר וכרטיס כניסה מובטח למשחק שימתין לכם במלון. כל זה רק ב649 אירו לאדם בחדר זוגי.

דילים לחנוכה בלונדון עם ליגת האלופות או סימפלי רד – דילים לאמצע שבוע בלונדון בשילוב 2 משחקים בליגת האלופות בין ולנסיה למנצ'סטר יונייטד וארסנל נגד פרטיזן או לחילופין ניתו לבחור בהופעה של סימפלי רד במקום המשחק של ארסנל. החבילה כוללת טיסות של אל על, ארבע לילות במלון 4 כוכבים מרכזי כולל ארוחת בוקר וכרטיסים למשחקים או להופעה לפי בחירתכם וכל זאת רק ב1249 אירו לאדם בחדר זוגי. יציאה ב5.12.2010.

דילים לחנוכה בברצלונה עם ליידי גאגא, ברצלונה וריאל מדריד – חבילה של 7 לילות הכוללת משחק בליגה הספרדית בין ולנסיה לריאל מדריד בשילוב משחק בליגת האלופות של ברצלונה נגד רובין קאזאן עם ביברס נאתכו, שחקן נבחרת ישראל. לחילופין אפשר לבחור בהופעה של ליידי גאגא בהיכל הספורט . החבילה כולל טיסות, בתי מלון כולל ארוחת בוקר וכרטיסים מובטחים ל2 משחקי כדורגל או משחק והופעה. יציאה ב2.12.2010 וכל זאת במחיר מדהים של 1199 אירו לאדם בחדר זוגי.

דילים לחנוכה בהתאמה אישית – קווי חופשה יכולה להתאים לכם חבילות ספורט והופעות בחו"ל בהתאמה אישית לפי בחירתם. יש הופעות או משחקים שאתם רוצים לראות ולשלב? אנחנו נתאים לכם אישית את הפנטזיה שלכם בחו"ל במחיר הכי זול בארץ.

לפרטים: אילן שליו, מנהל מחלקת ספורט ומופעים: 050-8550539
או מוקד הזמנות קווי חופשה : 3343*.