יום חמישי, 28 באוקטובר 2010

נופש באיטליה – רומא וטוסקנה עם קווי חופשה

נופש באיטליה עם קווי חופשה לוקח אותנו למחוזות מרתקים של רומנטיקה, אתרים מרהיבים ואוכל איטלקי משובח. למה נופש באיטליה מושך כל כך הרבה תיירים?

נופש באיטליה מעורר אצל כולנו את החושים. מי לא חולם על נופש באיטליה עם הנופים המדהימים, הירוק והשקט הפסטורלי, הסמטאות העתיקות, המסעדות האיטלקיות המשובחות, בתי הקפה הקטנים עם הטירמיסו והקפה האיטלקי וכמובן הגלידה האיטלקית?

נופש באיטליה אפשר לקחת ברומא. רומא מציעה אתרים מעניינים כמו הוותיקן, הקוליסאום ועוד. ניתן להתרשם מהבניה והפאר שבמבנים העתיקים ברומא. ברומא תוכלו גם לבקר באצטדיון האולימפיקו ולחזות במשחקים של קבוצות הכדורגל רומא ולאציו בליגה האיטלקית ובליגת האלופות. תוכלו לאכול במגוון מסעדות בעיר ולהנות מאוכל איטלקי משובח.

נופש באיטליה ניתן להזמין גם לטוסקנה טוסקנה היא מחוז במרכז איטליה . המחוז משופע באתרים המציעים ציורים, פסלים ומבנים מרשימים מאוד. טוסקנה ידועה גם ביינות המשובחים שלה ושמורות הטבע הרבות, 120 במספר. העיר שהתברכה באומנים רבים כמו מיכאלאנג'לו, רפאל וליאונרדו דה וינצ'י התפתחה גם בתחומי אומנות כמו צורפות, עבודות עץ, עור וכולי וניתן גם היום לבקר בבתי מלאכה קטנים באזור שעדיין עובדים. טוסקנה מציעה מגוון מאכלים ומתקיימים בה במהלך השנה פסטיבלים שונים ומגוונים ולא רק פסטיבלי אוכל. שווה לקחת נופש באיטליה במיוחד בשביל הפסטיבלים.

נופש באיטליה מומלץ להזמין ישירות מספק כמו חברת קווי חופשה ולקבל טיפים ומחיר ספק.