יום שלישי, 7 בספטמבר 2010

נופש בסוכות - טיפים של קווי חופשה

נופש בסוכות עם קווי חופשה הוא הזדמנות מושלמת לנופש לכל המשפחה, הילדים בחופש ומזג האוויר נוח. נופש בסוכות מושך כל שנה לא מעט ישראלים לשלל יעדים. מהם היעדים המומלצים של קווי חופשה לנופש משפחות ?
קבלו טיפים לנופש בסוכות מהמומחים של קווי חופשה :
נופש בסוכות בבודפשט עם קווי חופשה יכול בהחלט להפתיע. העיר בודפשט המוכרת לנו כיום נוצרה מאיחוד שלוש ערים - בודה, פשט ואובודה. נהר הדנובה, הזורם בלב העיר מצפון לדרום, מחלק את מרכז העיר באופן סכמאטי לשני חלקים עיקריים - פשט, שממזרח לנהר, הוא בעיקרו מישורי ובו מרוכז עיקר הפעילות המסחרית, הפיננסית והכלכלית שבעיר, וכולל כשני שלישים משטחה, ובודה, שממערב לנהר, אזור הררי יותר, פחות מסחרי ובו מונומנטים לאומיים כטירת בודפשט וכן שכונות יוקרה. לכן נופש בסוכות בבודפשט הוא בהחלט חוויה של כמה עולמות.

נופש בסוכות מומלץ גם לקחת בפראג. פראג מדהימה עם קסם מיוחד. היא בהחלט לא דומה לאף אחת אחרת. עיר הבירה של צ'כיה היא ללא ספק אחת הערים היפות באירופה. פראג שוכנת במרכז אירופה ומשמשת כמרכז הפוליטי, הכלכלי והתרבותי של המדינה. משכן הנשיא, הממשלה והפרלמנט נמצאים בה. זוהי עיר מודרנית שיכולה לשמש כיעד אידיאלי לחופשה קצרה ורומנטית אך גם לחופשה עם ילדים. נהר הוולטבה העובר בעיר חוצה אותה לשני חלקים לא שווים המחולקים למספר רבעים. בין הגדה השמאלית לימנית מחברים מספר גשרים כשהמוכר שבהם הוא גשר קארל. סמוך לגשר נמצא באי קמפה שהוא המקובל ביותר לתיור מבין מספר האיים הקטנים המצויים בנהר. רק בשביל זה שווה לקחת נופש בסוכות לפראג.

לאלו מכם שעדיין לא חווה את הקסם של ברצלונה, נופש בברצלונה בסוכות עם קווי חופשה זאת ההזדמנות המושלמת. נופש בסוכות בברצלונה הוא חוויה מדהימה. ברצלונה ממוקמת על חוף הים התיכון ומהווה מרכז תיירותי מצליח ומשגשג. נופש בסוכות בברצלונה מציע הרבה אתרים מעניינים כמו סגרדה דה פמיליה המפורסמת של גאודי,פארק גואל,הנמל המפורסם של ברצלונה,העיירה פיגרוס, שבה ניתן לבקר במוזיאון הנודע של סלבדור דאלי,שדרות הראמבלס,כיכר אספנייה ,כיכר קטלוניה ועוד הרבה אתרים נוספים מרתקים.

נופש ברודוס בסוכות למשפחות עם קווי חופשה הופך להיות יותר ויותר מבוקש. אע"פ שרודוס הוא אתר תיירות פופולארי ומרכזי, עדיין אפשר למצוא בו כפרים יוונים מסורתיים וארכיטקטורה מרשימה. רודוס משלבת אתרים הסטורים לצד חופים המוקפים צוקים פראיים ומציעה גם יערות ירוקים וצפופים, למי שחפץ לצאת מעט אל הטבע. האי רודוס ידוע לכל כ``אי השמש``, שכן הוא נולד כתוצאה ממפגש פורה בין הליוס, אל השמש, לנימפה רודה ומכאן גם שמו. רודוס היא בחירה מעולה לנופש בחגים ,נופש שמשלב אטרקציות ,נופים מדהימים .

נופש בסוכות מומלץ להזמין אצל המומחים של קווי חופשה ולקבל טיפים נוספים על נופש בסוכות .