יום שלישי, 31 באוגוסט 2010

24 שעות לפני הטיסה – דילים וטיפים

24 שעות לפני הטיסה נזכרתם שאתם רוצים לטוס לחו"ל? איך מחפשים טיסות 24 שעות לפני הטיסה והאם אפשר למצוא דילים בפחות מ200$? קבלו טיפים
לטוס 24 שעות לפני הטיסה היה נשמע פעם כדבר מוזר ובלתי סביר, אך כיום בעידן האינטרנטי יש לא מעט אנשים ספונטנים שמחפשים טיסות 24 שעות לפני הטיסה. בדרך כלל מי שמחפש הם אנשים צעירים שאין להם מחויבות לשום דבר ויכולים לטוס מהיום למחר או פנסיונרים עם הרבה זמן פנוי שרוצים טיסות זולות ליעדים שונים גם כדי לטייל וגם כדי לבקר משפחה בחו"ל.

ומה לגבי מחירי דילים 24 שעות לפני הטיסה ? המחירים 24 שעות לפני הטיסה יכולים לרדת מתחת ל200$, זה תלוי ביעד ובמספר המקומות שנותרו על הטיסה. מחירי טיסות 24 שעות לפני הטיסה למילאנו וורונה מגיעים בסוף אוגוסט למחיר של 151$ בלבד, מחיר שאנחנו משלמים לטיסות לאילת.

לאילו יעדים כדאי לחפש טיסות 24 שעות לפני הטיסה ? לרוב היעדים ניתן למצוא טיסות 24 שעות לפני הטיסה אך כמובן שניתן למצוא רק בתאריכים חלשים מבחינת תיירות ופחות בעונות החמות כנו קיץ וחגים. ניתן למצוא ביעדים ברצלונה, אמסטרדם, ואונה, ברלין, מינכן, זאגרב ועוד.

למי לא מתאים לחפש טיסות 24 שעות לפני הטיסה ? למי שלוקח חופש במיוחד או רוצה לטוס בתאריך ספציפי לא מומלץ להמר כי ברוב המקרים אנשים מזמינים טיסות מראש. מי שטס ליעדים פריז ולונדון לא ימצא בדרך כלל טיסות או דילים אטרקטיבים 24 שעות לפני הטיסה.