יום חמישי, 26 באוגוסט 2010

טיסות בחגים עם קווי חופשה - לא ברגע האחרון

בשביל לא מעט ישראלים תקופת החגים היא הזדמנות מושלמת לטוס לחו"ל. לבחור טיסות בחגים זה לא פשוט, יש מגוון יעדים וכמובן צריך לדעת מתי הכי כדאי להזמין טיסות בחגים . קבלו טיפים מהמומחים של קווי חופשה
טיסות בחגים מומלץ להזמין מראש מחברת קווי חופשה ולא לחכות לרגע האחרון מכיוון שהביקוש גובר על ההיצע ולכן ככל שמזמינים מאוחר יותר כך המחיר עולה בהתאם. היעדים המבוקשים לטיסות בחגים הם בעיקר לאירופה. אנשים מחפשים טיסות בחגים לפריז, אמסטרדם, ברלין , ברצלונה ,בודפשט ופראג.

קבלו כמה טיפים מהמומחים של קווי חופשה לבחירת יעדי טיסות בחגים :

פריז - טיסות בחגים מומלץ להזמין לעיר האורות, העיר הרומנטית בתבל, מציעה נופש איכותי ותרבותי היא מחזיקה גם בתואר העיר הנחשקת ביותר בעולם. המבקרים מסתחררים במערבולת של אמנות, תרבות, אופנה, קניות, אוכל ושתייה. כבר בשנות ה-30 של המאה העשרים כבעלת זיקה חזקה לקולנוע, ובמאים רבים השתמשו בעיר ובגשריה כתפאורה לסרטיהם. העיר ידידותית מאד לילדים בעיקר בזכות פארק דיסני הסמוך לעיר ומגוון המוזיאונים והפעילויות שמתאימות לגיל הצעיר.

אמסטרדם - אמסטרדם נחשבת כאחת מהערים המרהיבות ביותר בעולם. החל מהתעלות ארכיטקטורה ייחודית מהמאה ה-17 ועד לאתרים היסטוריים, מוזיאונים,שווקים, קופי שופס ועוד. בין אם אתם חבר'ה צעירים המחפשים ליהנות או שוחרי תרבות הרוצים לפקוד את שלל המוזיאונים והשווקים. אמסטרדם מציעה הנאה רצופה ומגוונת לכל המבקרים,חיי לילה, טיולי אופניים , פארקים ועוד. מומלץ כמובן להזמין מראש ולא לחפש טיסות ברגע האחרון לאמסטרדם כדי לא להיתקע בסוף בלי טיסה.

ברלין - מציעה למבקרים בה עניין רב והנאה, למזמיני טיסות בחגים כדאי לדעת שיש בה אתרים ומבנים היסטוריים ויפים לצד מבנים עתידניים, מרכזי קניות, גורדי שחקים מפוארים ואווירה תוססת ומלאת חיים. שוחרי התרבות ימצאו בה עניין רב, הודות למוזיאונים, ואולמות הקונצרטים.

בודפשט - במעט מקומות חשים בקסם המיוחד והרומנטי כל כך של מרכז אירופה הישן והטוב. שווה לקחת טיסות בחגים לבודפשט ולחוש את הרומנטיקה של פעם. בבודפשט תוכלו לבלות בבתי קפה מעולים עם מאפים מצוינים. ניתן להנות גם מאדריכלות ונהר הדנובה המפורסם.

טיסות בחגים מומלץ להזמין ישירות מספק כמו קווי חופשה ולחסוך את התווך.