יום רביעי, 14 ביולי 2010

נופש בכרתים מלון creta maris - טיפים והמלצות על מלונות ביוון

נופש בכרתים במלון creta maris הוא אחד מהאהובים על ישראלים שנופשים ביוון. לאחרונה קם לו מתחרה אטרקטיבי לא פחות. תכירו את apollonia beach הפייבוריט של קווי חופשה . שניהם הכל כלול

נופש בכרתים במלון creta maris הכל כלול מחופש מאוד במנועי החיפוש השונים ברשת וזאת הודות לפופולאריות שלו בקרב ישראלים שהיו בו בעבר וחזרו עם חוויות. הקיץ לא מעט ישראלים מחפשים אלטרנטיבות אחרות לנופש בכרתים הכל כלול ולמומחים של קווי חופשה יש המלצה חמה במיוחד וקוראים לה apollonia beach . הנה מידע על חבילות נופש בכרתים יוון הכל כלול בשני המלונות:

Apollonia beach - נופש בכרתים יוון הכל כלול , 5 כוכבים. מומלץ ע"י קווי חופשה . המלון ממוקם באזור אמודרה, אזור עם הרבה טברנות, חנויות ובארים,כ- 6 ק"מ מהעיר הרקליון ו-10 ק"מ משדה התעופה. (קרוב יותר מ Creta Maris ) במלון ניתן למצוא בריכה פנימית, בריכה מחוממת, בריכת שחיה לילדים ואפילו מגלשות מים! מיני קלאב,מופעי בידור,בריכה חיצונית,סאונה, טניס שולחן,חדר כושר, מגרשי טניס, כדור עף, ביליארד ועוד.

Creta Maris - כפר נופש בכרתים הכל כלול הממוקם בקרבת כפר הדייגים "חרסוניסוס", 24 ק"מ משדה"ת הרקליון. במלון חוף ים, בריכת שחייה חיצונית ופנימית, ג'קוזי ,מגרש טניס, כדורגל, מיני גולף, כדור עף חוף, ספורט ימי, באולינג, טניס שולחן, ספא, אינטרנט אלחוטי ועוד. לילדים יש בריכה, מיני קלאב, דיסקו ועוד.

חבילות נופש בכרתים הכל כלול במלון creta maris או apollonia beach מומלץ להזמין ממומחי התיירות של חברת התיירות קווי חופשה ולקבל טיפים, המלצות ודילים לכרתים הכל כלול או לכל יעד ביוון.