יום שני, 12 ביולי 2010

טיול מאורגן עם קווי חופשה :פנטזיה מגניבה – ברצלונה, קוסטה ברווה ופארק מים

קווי חופשה רוצה לתת לכם סקירה מפנטזיה מגניבה: טיול מאורגן. לא סתם טיול מאורגן, פנטזיה מגניבה של 7 ימים של ברצלונה, קוסטה ברווה ופארק מים. לא מעט אנשים מעדיפים טיול מאורגן בגלל שהכול כבר מאורגן ומסודר. טיול מאורגן מאפשר למטיילים לחסוך יותר בעלויות מאשר בטיול רגיל ולטייל ביותר מקומות שווים. התחלנו טיול מאורגן של קווי חופשה עם הנחיתה בברצלונה וערכנו סיור פנורמי להיכרות ראשונית עם העיר. עברנו דרך כיכר אספניה, ארמון המלך משם עלינו לגבעת היהודים, ה"מונטז'ואיק" לצפות במתקני הספורט ששימשו את אולימפיאדת 1992. המשכנו דרך הכיכר המפורסמת – כיכר קטלוניה והרחוב השוקק הרמבלס, ממנה המשכנו לאזור הנמלים המפורסמים ואזור הבילויים התוסס של העיר. למחרת ערכנו סיור בעיר המרתקת, ברצלונה. כמה טוב שיש טיול מאורגן :ראינו את האתרים החשובים של ברצלונה וצפינו אל מבני האדריכלות המיצגים את פרי יצירותיו של האמן אנטוניו גאודי:"הסגרדה פמיליה"- כנסיית "המשפחה הקדושה" "פארק גואל", קאזה מילה, קאזה בטיו, בקרנו ברובע הגותי העתיק, בשכונה היהודית ובפלסה חיימה, שם ראינו את בית העירייה ואת ארמון המלכים לשעבר וכיום מושב השלטון הקטלוני. המשכנו לכיוון ה"פורטו אולימיפיקו" אזור הבילויים התוסס של ברצלונה.
הח'ברה של קווי חופשה המשיכו את הכיף באזור הבילויים גם בערב. היו גם יומיים להשלמת קניות וטיולים עצמאיים וביום החמישי הגיע סוף סוף היום שחיכו לו כל הילדים: יום מלא אדרנלין בין מתקני המים, האטרקציות המגלשות והבריכות בפארק המים הקסום. כל מי שאמר לעצמו: " טיול מאורגן לא מיועד לילדים" התבדה. טיול מאורגן או לא, קווי חופשה דאגו גם לילדים. ביום השישי בשעות הבוקר בקרנו במנזר מונסראט, השוכן בלב תופעת טבע ייחודית של צוקי ענק משוננים ורבי עוצמה.
ראינו את "המדונה שחורה", הפטרונית של חבל קטלוניה. בסוף עוד הספקנו לשוב לברצלונה להשלמת ביקורים או קניות. ביום האחרון היה זמן פנוי עד העברה לשדה התעופה וטיסה חזרה לישראל. המעוניינים יכלו (בתשלום) לצאת ליום בילוי בפארק השעשועים פורט אוונטורה ורבים בילו ונהנו. אז מה היה לנו? טיול מאורגן של קווי חופשה יכול להיות גם מעניין ומהנה עבורנו וגם טיול מאורגן יכול להיות כיף ורטוב עבור ילדנו. טוב שיש טיול מאורגן של קווי חופשה .