יום חמישי, 15 ביולי 2010

נופש בברצלונה - טיפים וחוויות

נופש בברצלונה מושך לא מעט תיירים מכל העולם. מה הופך את ברצלונה ליעד כל כך מבוקש ואיך ממצים נופש בברצלונה עד תום. קבלו טיפים
נופש בברצלונה צריך להיות מתוכנן אז המומחים החליטו לתת לכם כמה טיפים. נופש בברצלונה הוא חוויה מדהימה, מומלץ לכולם לבקר לפחות פעם אחת בברצלונה. העיר ברצלונה היא בירת קטלוניה,העיר השניה בגודלה בספרד,ברצלונה ממוקמת על חוף הים התיכון..העיר היא מרכז תיירותי מצליח ומשגשג ולכן יש למדינה כספים להשקעות פנים מדיניות וחוץ מדיניות,ולכן כ-17% מתושבי העיר מועסקים בענף התיירות.

כשמחליטים על נופש בברצלונה עם ויוצאים לדרך כדאי להתחיל בראמבלאס , הרחוב הראשי של ברצלונה, משם ניתן לקחת סיור באוטובוס תיירותי בעיר,להכיר את ברצלונה באופן ראשוני. משם ניתן לנסוע לפארק גואל וסגרדה דה פמיליה, בה מוצגים מרכז תרבותי חשוב.

בדיוק שם פעלו הפסל והאדריכל גאודי, אשר העניק לעיר את אחד המבנים היפים בעיר ובאירופה כולה - קתדראלת "סגרדה פמיליה" המפורסמת , אתר המציע יופי מרהיב ומוזיאון הסוקר אותה מימי בנייתה עד ימינו אנו. ניתן להירשם לסיור במקום ומומלץ בחום ולהמשיך לטייל בפארק גואל ובארמון גואל.

נופש בברצלונה הוא לא נופש מבלי לבלות קצת בשופינג בראמבלאס, בו ניתן למצוא את כל המותגים שכולנו מכירים ואוהבים,כמו כן ניתן ליהנות גם משופינג בחנויות ודוכנים מקומיים אשר מציעים מגוון רחב ,אותנטי ואקלקטי של רכישות. אם לאחר השופינג החלטתם להמשיך לטייל, הראמבלאס מציע מעבר לארכיטקטורה מדהימה, מופעי רחוב שובי לב שבהחלט מעלים חיוך.

על הראמלאס ממוקמת כיכר קטלוניה,כיכר ענקית ,אפשר לטייל בנינוחות, להאכיל את היונים ולעצור לקפה בהארד רוק קפה. כמובן שאסור לפספס כשמטיילים על הראמבלאס את שוק המזון, אחד השווקים העשירים ביותר באירופה. ניתן אפילו לתפוס שם לאנץ' קצרצר במקום, פשוט תענוג לחך.

בערב ניתן ללכת לכיכר איספנייה, שם נמצאת המזרקה המרקדת המפורסמת, מחזה מרהיב עם שלל אורות ומוזיקת עולם. לאחר צפייה במזרקה ניתן להמשיך בסיור במקום, בשתי מילים: יפה ומרתק.

לחובבי הספורט שביננו, ניתן להזמין חבילות ספורט לברצלונה ולבקר ב"קאפ נו", אצטדיון הבית של קבוצת הכדורגל של ברצלונה: "בארסה", בתור לא חובבת ספורט שבאה רק לנופש בברצלונה נהניתי מאוד. כמובן שאי אפשר לבקר בברצלונה מבלי לנסוע לפיגרוס, מרחק נסיעה של כשעתיים מברצלונה, ארץ מולדתו של האומן סאלבדור דאלי,עיר ציורית וקסומה ומוזיאון שמכיל את יצירותיו המדהימות.

אטרקציה נוספת בנופש בברצלונה הוא הרובע הגותי - אזור מדהים לטיול, נשמר במתכונתו מימי הביניים. ברובע זה נמצאת הקתדרלה של העיר, רומיאו יוליה. בערב לעיתים ניתן לצפות ברקדנים שרוקדים את הריקוד המסורתי. אי אפשר לצאת לנופש בברצלונה מבלי לטייל באחד הנמלים הגדולים ביותר באירופה, נמל ברצלונה, נמל משגע ומפותח, בו ניתן למצוא מסעדות מדהימות.