יום רביעי, 26 במאי 2010

לא רק טיסות ברגע האחרון - קווי חופשה מתחילה לשווק חבילות נופש בוינה

חברת התיירות קווי חופשה מתחילה לשווק הקיץ חבילות נופש לוינה עם חברת התעופה האוסטרית אוסטריאן איירליינס, החל מהשבוע ועד אוקטובר

חבילות נופש ייצאו בכל יום חמישי בשעה 6:45 בבוקר ויחזור מוינה ב-20:25 בערב, שעות שמאפשרות ימים מלאים לבילוי ואטרקציות ביעד. קווי חופשה התחייבה למספר גדול של מושבים בטיסות אוסטריאן במהלך הקיץ המיועדים אך ורק לנוסעי החברה.

הרעיון של חבילות נופש בוינה הוא חדש בתפיסתו, על-מנת להכניס את וינה לרשימת יעדי הנופש הקלאסיים באירופה שהחברה משווקת כבר שנים. בעקבות ההסכם עם אוסטריאן קווי חופשה מציעה לקהל הישראלי נופשון הכולל טיסה ומלון כחבילה במחיר אטרקטיבי.

חברת קווי חופשה הודיעה שמחירי חבילות נופש הכוללים טיסה ו-3 או 4 לילות יהיו אטרקטיביים ביותר החל מ-399 דולר כולל מיסים. חבילות נופש לוינה ניתן לרכוש באמצעות כל סוכני הנסיעות בארץ או ישירות במרכז ההזמנות של קווי חופשה.

קווי חופשה הינה סיטונאית תיירות מקבוצת אל על המפעילה טיסות שכר וליעדים רבים באירופה כגון: ברצלונה, ברלין, מינכן, פריס, מילנו, לונדון, אמסטרדם, ורונה ועוד, בנוסף ליעדי הנופש באיי יוון, בולגריה, טורקיה וקפריסין. לחברה יש גם מאגר של טיסות ברגע האחרון וכמובן מבצעי טיסות ליעדים שונים.