יום חמישי, 5 באוגוסט 2010

טיסות ברגע האחרון בקיץ 2010 בקווי חופשה

טיסות ברגע האחרון בקיץ הן בדרך כלל נדירות אבל בקיץ 2010 ניתן למצוא טיסות ברגע האחרון לברצלונה, למינכן, לאמסטרדם, לפריז, לברלין וכמעט לכל יעד באירופה באתר קווי חופשה
טיסות ברגע האחרון הן טיסות שאנחנו רגילים לחפש בעיקר בחורף. בחודשי הקיץ לא ניתן בדרך כלל למצוא טיסות ברגע האחרון לאף יעד בשל העובדה שהביקוש לטיסות עולה על ההיצע ואנשים מוכנים לשלם על טיסות הרבה יותר מבחורף כדי לצאת לנופש שלהם.

בימים האחרונים אנחנו עדים לתופעה שלא אופיינית לקיץ, יש טיסות ברגע האחרון ללא מעט יעדים באירופה. טיסות ברגע האחרון נמכרות באתר האינטרנט של חברת התיירות קווי חופשה במחירים זולים יותר אפילו מהחורף. טיסות ברגע האחרון לפראג נמכרו ב185$, טיסות ברגע האחרון לברצלונה נמכרו בימים האחרונים במחירים שנעים סביב 200$, טיסות ברגע האחרון לברלין ולמינכן ב279$.

יכולתם למצוא גם טיסות ברגע האחרון לפריז ב250$, טיסות ברגע האחרון לאמסטרדם ב369$ וטיסות לזאגרב ב333$. לא ברור אם תופעת טיסות ברגע האחרון היא נקודתית לימים הקרובים אבל בהחלט חייבים לנצל את ההזדמנות ולצאת לחו"ל במחירים יותר זולים מהארץ. נכנסים לאתר קווי חופשה ותופסים טיסה.

גם נופש ברגע האחרון ניתן למצוא בלא מעט אתרי תיירות. אתר קווי חופשה מציע נופשי הכל כלול למשפחות במחירים זולים יותר מאילת לכרתים, רודוס, בורגס ועוד. שווה לבדוק.