יום שני, 12 ביולי 2010

טיולים מאורגנים לחו"ל - גרמניה, אוסטריה – מסע קסום

טיולים מאורגנים גרמניה אוסטריה – מסלול טיול יום 1: תל אביב – גרמניה גם טיולים מאורגנים מתחילים בטיסה - ניפגש בשדה התעופה בן גוריון ונטוס למינכן. עם הנחיתה נצא לביקור באחד מאתרי החובה לכל יהודי וישראלי המבקר במינכן, המשמר את אחת התקופות הנוראות שעברו על העם היהודי, מחנה הריכוז דכאו. נמשיך לסיור בעיר במהלכו נראה את כיכר אודאון, בית העירייה החדש ובית העירייה הישן, כנסיית גבירתנו - סמל העיר, שער קרל והמדרחוב. בתום הביקור העברה לבית המלון באזור. יום 2: הדרך הרומנטית יום מהנה עם טיולים מאורגנים לאורך ה"דרך הרומנטית". נעבור על פני עיירות וכפרים שהזמן בהן עצר מלכת, עיירות שאווירת ימי הביניים השתמרה בהן עד היום, נשוטט בסמטאות הציוריות.
יום 3: זלצבורג והרי האלפים את היום נתחיל בנוף הרים קסום ומתפתל בין הרים מיוערים ופסגות הרי האלפים המרשימים של גבול גרמניה אוסטריה. נמשיך לאוסטריה וניסע לעירו של מוצארט, זלצבורג. נבקר בגני מיראבל הנפלאים, בו צולם הסרט "צלילי המוזיקה", נמשיך לעיר העתיקה, דרך הנהר החוצה את העיר ונצפה על הקתדרלה המרהיבה וכן על ביתו של מוצארט, נהלך במדרחוב ונסייר בשוק הציורי. המעוניינים יוכלו לצאת (בתשלום) לסיור בארמון משחקי המים "הלבורן".
יום 4: גרמיש (יום חופשי) טיולים מאורגנים מאפשרים יום חופשי להשלמת ביקורים עצמאיים או קניות. המעוניינים יוכלו לצאת (בתשלום) לטיול לאזור פוסן וגרמיש ואגם קונסטנץ. תחילה נבקר ב"נוישוונגשטיין", טירתו המפורסמת של המלך לודויג השני – המשוגע, ושימשה השראה לוולט דיסני בסרט "סינדרלה". נערוך תצפית מהגשר המפורסם ונסייר באזור, שהוא תחילתו של ה"דרך הרומנטית". נמשיך לסיור בעיירה "גרמיש" על גבול הטירול הגרמני, נצעד בינות לחנויות המיוחדות ולגלריות הציוריות במדרחוב הקסום.
יום 5: המיטב של הרי טירול יום קסום באזור חבל טרול ההררי. נבקר בעיירת הסקי קיצבהיל הידועה והמוכרת ממנה נמשיך לסאנט יוהן הקסומה השוכנת בליבו של רכס האלפים. נסיעה דרך נופי הרים כמו מתוך אגדות.
יום 6: "גרוסגלוקנר" – "צל אם זה" ביקור באחד ממקומות הטבע ונוף הרים פראי מהיפים באוסטריה. נעפיל במעלה ה"גרוסגלוקנר", ההר הגבוה באוסטריה, המתנשא לגובה של 3798 מ', ולא נחמיץ את אחד מהמקומות היפים באוסטריה "צל אם זיי", שם נערוך תצפית על האגם המדהים ונסייר בעיירות הציוריות.
יום 7: חבל טירול – מינכן – תל אביב נסיעה דרך נוף הרים מדהים לאינסברוק, בירת חבל טירול. עיר עתיקה היושבת על גדת נהר ה"איין". נערוך סיור רגלי במהלכו נראה את שלטי הרחוב המפורזלים, בית העירייה, "גגון הזהב", והקתדרלה הברוקית המרשימה על שמו של הקדוש ג'ייקוב. בתום הביקור ניסע דרך מראה מתוך ספרי האגדות של הרי האלפים ונוף עמקים אל אחת העיירות הקסומות והרומנטיות של אוסטריה, זיפלד. בתום הסיור העברה לשדה התעופה וטיסה חזרה לארץ.

המחיר של טיולים מאורגנים כולל: טיסת שכר לגרמניה מיסי נמל והיטלים כפי שהם ידועים וכפופים לכל שינוי של חברת התעופה. בתי מלון בדרגת תיירות טובה כלכלה על בסיס ארוחת בוקר העברות, סיורים ודמי כניסה כמפורט במסלול מלווה קבוצה ישראלי תשר לנותני שירותים בחו"ל לא כולל סבלות מטעמי בטיחות (*) המסלול מתאם את אתרי הביקור, יתכנו שינויים בסדר הביקורים והלינות.