יום חמישי, 24 ביוני 2010

קוס לצעירים עם קווי חופשה – המלצות לצעירים לבילויים בקוס

קוס לצעירים מהווה יעד לצעירים שאוהבים בילויים וחיי לילה תוססים מיוחד. קוס מציעה לצעירים מגוון רחב של אפשרויות בילוי כולל ספורט ימי. המומחים של קווי חופשה ריכזו לכם כמה אופציות:

צעירים, הגעתם לקוס ולא יודעים מה לעשות ואיפה לבלות? אל תחכו לרגע האחרון .קבלו טיפים למקומות בילוי לצעירים בקוס באדיבות המומחים של קווי חופשה:

מועדונים לצעירים בקוס

קוס לצעירים משתלב טוב עם מועדונים. חיי הלילה של קוס מושכים צעירים רבים מכל רחבי אירופה. קחו כמה המלצות מחברת קווי חופשה ותבלו.

Heaven – מועדון לילה לצעירים הממוקם ליד החוף. כתובת: Zourouthi Str, מיקום: Near Milos Beach, Kos Town .

Kaula – מועדון נוסף לצעירים בקוס שגם ממוקם על החוף ונותן אווירה צעירה ומיוחדת. צעירים רבים מעל מיני מדינות מגיעים למועדון. כתובת: Zourouthi Str, מיקום: Near Milos Beach, Kos Town .

Fashion Club – מועדון לצעירים המציע ריקודים ואלכוהול זורם לצלילי מיטב הלהיטים. כתובת: Kanari Str., מיקום: Kos Town.

ים פעילויות צעירים בקוס

קוס לצעירים ופעילויות ים נשמח מצוין. קווי חופשה מציעה לשלב תמיד פעילויות מים בחופשות, במיוחד בנופש לצעירים.

לידו – פארק מים בקוס, אידיאלי לצעירים המשתרע על שטח של 75,000 מטרים מרובע ,הפארק הגדול ביותר ביוון. מיקום: מסטיהרי, 25 ק"מ ממרכז קוס. הגעה באמצעות אוטובוס, אופנוע או אופניים.

מצנחי רחיפה – צעירים רבים לוקחים מצנחי רחיפה בקוס. אם חשקה נפשכם תוכלו למצוא מצנחי רחיפה ב Big Blue Surf Center בכתובת: Psalidi במלון Oceanis.

לצאת מקוס – אם תרצו לצאת מקוס תוכלו לקחת שייט לאיים סמוכים. תבררו ב Karolin. יש שייט מידי יום. כתובת: Harbour, Kos Town, טלפון: 0392-154344.

בתי קפה ובארים בקוס לצעירים

צעירים בקוס אוהבים אלכוהול והרבה. קווי חופשה מציעה שגם בקוס לא תנהגו ברכב או אופנוע אם שתיתם. בילוי נעים.

Camel – הבר ההולנדי המקורי בקוס. מקום בילוי לצעירים רבים מכל אירופה. כתובת: Akti Koudurioti, מיקום: Harbour, Kos Town.

Del Mare – מקום אידיאלי לצעירים. תוכלו לצ'וטט באינטרנט עם חברים בזמן שאתם נהנים מבירה צוננת. כתובת: Meg.Alexandrou Str., מיקום: Dolphine Sq-harbour, KosTown .

חברת קווי חופשה מקבוצת אל על היא ספקית טיסות וחבילות נופש לצעירים, זוגות ומשפחות ומציעה לכם להזמין נופש ישירות מהספק ולחסוך את התווך.