יום רביעי, 30 ביוני 2010

חבילות ספורט עם קווי חופשה – לא רק כדורגל

טיסות ברגע האחרון? לא שמדובר בחבילות ספורט. חבילות ספורט הופכות יותר ויותר מבוקשות ע"י אוהדי ספורט ישראלים. רוב חבילות הספורט מתמקדות בכדורגל אבל יש אופציות נוספות לחובבי הספורט כמו פורמולה 1, טניס ומכבי ת"א כדורסל

חבילות ספורט מתקשרות לרוב אוהדי הספורט לכדורגל, אך בשנים האחרונות ישראלים מזמינים גם חבילות ספורט לאירועי ספורט מרכזיים באירופה. אילו אירועים מעניינים אותנו?

פורמולה 1 – הסיבה המרכזית שישראלים רוכשים חבילות ספורט לפורמולה 1 היא לא בגלל שאנחנו אוהבים לנהוג מהר אלא בגלל שבישראל יש חוק האוסר תחרויות מסוג זה ואם אנחנו לא מסתפקים בצפייה בטלוויזיה ורוצים לחוות את הדבר האמיתי יש לנו אפשרות להזמין חבילות ספורט לפורמולה 1 במחיר של טיפול לרכב. חבילות ספורט לפורמולה 1 ב30.7.2010 בבודפשט נמכרות רק ב770 אירו והן כוללות טיסה , שלושה לילות במלון וכניסה לכל מרוצי סופ"ש.

כדורסל – כדורסל אירופאי זה כמובן מכבי ת"א ביורוליג. אוהדים רבים רוכשים חבילות ספורט למכבי ת"א כדורסל ביורוליג ובעונות טובות גם לפיינל פור. אוהדי כדורסל רבים קונים חבילות ספורט לפיינל פור גם אם מכבי ת"א לא מגיעה אליו בגלל האווירה המדהימה והכדורסל המשובח.

טניס – חבילות ספורט רבות נמכרות לטורניר ווימבלדון היוקרתי ולטורנירים נוספים נחשבים. הזדמנות לראות את שגרירי הטניס שלנו: שחר פאר, דודי סלע, אנדי רם ויוני ארליך ולחוות את האווירה המדהימה בטורנירי הטניס היוקרתיים.

מחירי חבילות ספורט לקוחים ממחירון חברת קווי חופשה , ספקית וסיטונאית חבילות ספורט , טיסות, נופשונים וטיולים מאורגנים. ניתן להשיג חבילות ספורט ישירות מחברת קווי חופשה במחירי ספק.

חבילות ספורט עם קווי חופשה – הישראלים כובשים את האיצטדיונים

חבילות ספורט לא מזמינים כמו טיסות ברגע האחרון כי מספר הכרטיסים למשחק מוגבל ויש ביקוש רב בכל אירופה. חבילות ספורט של קווי חופשה הופכות יותר ויותר מבוקשות ע"י אוהדי כדורגל ישראלים, במיוחד אחרי המונדיאל. אילו חבילות ספורט הכי מבוקשות ומה המחירים של חבילות כדורגל אנגלי.

למה ישראלים כל כך אוהבים להזמין חבילות ספורט לליגת האלופות ולליגות האירופאיות? התשובה די פשוטה. הכדורגל הישראלי למרות השתייכותו לאירופה רחוק שנות דור מרמת הכדורגל באנגליה וספרד הן ברמת המשחקים והן ברמת המתקנים.

תשאלו כל אוהד ישראלי שהזמין חבילות ספורט וצפה במשחק של צ'לסי או ברצלונה והוא יאמר לכם שקשה לראות אחר כך משחקים בליגת העל שלנו. ככל שמזמינים יותר חבילות ספורט כך מצפים לפעם הבאה שבה נהיה ב"וומבלי" או ב"אולד טראפורד"

אז אלו חבילות ספורט הישראלים הכי אוהבים? קבלו את חבילות הכדורגל המבוקשות של קווי חופשה ספורט לפתיחת עונת הכדורגל של הליגה האנגלית:

הבכורה של בניון – אין ספק שהחתמת יוסי בניון בצ'לסי הביאה לתנופה אדירה בהזמנת חבילות ספורט למשחקי צ'לסי. כבר ב8.8.2010 יערך משחק הבכורה של יוסי בניון במדי צ'לסי מול מנצ'סטר יונייטד בגביע הצדקה. חבילה הכוללת טיסה ו 4 לילות במלון 3 כוכבים כולל כרטיס למשחק ואטרקציה עולה רק 1150 אירו לאדם, אה ומקבלים גם תיק ספורט מתנה.

טורניר האמירויות – מי שלא מסתפק במשחק אחד יכול גם למצוא חבילות ספורט לשני משחקים ולצפות בארבע קבוצות: ארסנל, מילאן, ליון, וסלטיק, כולן קבוצות גדולות. חבילות ספורט הכוללת טיסה ושלושה לילות במלון כולל כרטיסים מובטחים לשני המשחקים עולה רק 899 אירו לאדם.

הדרבי הישראלי – חבילות ספורט שמפגישות ישראלים הן תמיד מרגשות. ווסטהאם של אברם גרנט מארחת את צ'לסי של בניון ב11.9.2010. חבילות ספורט הכוללת טיסה, 3 לילות במלון וכרטיס למשחק נמכרות רק ב895 אירו. שווה!

מחירי חבילות הספורט לקוח ממחירון חברת קווי חופשה, ספקית וסיטונאית חבילות ספורט, טיסות, נופשונים וטיולים מאורגנים. ניתן להשיג חבילות ספורט ישירות מחברת קווי חופשה במחירי ספק.

יום שלישי, 29 ביוני 2010

טיסות ברגע האחרון לברלין עם קווי חופשה

המומחים של קווי חופשה מקבוצת אל על אומרים שמניסיונם טיסות ברגע האחרון לברלין ניתן למצוא בעיקר בחודש יוני, בתחילת יולי וגם בתפר של סוף חודש אוגוסט ותחילת ספטמבר לפני החגים. בתקופת החגים מחירי טיסות לברלין כמובן עולים בשל הביקוש הרב ומומלץ לא לחכות לרגע האחרון ולהזמין מראש.

טיסות ברגע האחרון לברלין מומלץ לחפש באתר של חברות גדולות וסיטונאי טיסות כמו קווי חופשה בגלל ההיצע הגדול יחסית לחברות אחרות. סיטונאית טיסות וחבילות נופש כמו קווי חופשה יודעת על טיסות ברגע האחרון לברלין לפני כולם ולכן היא גם תפרסם לפני כולם. ניתן כמובן לחפש גם טיסות ברגע האחרון ליעדים נוספים כמו ורונה איטליה, אמסטרדם, מינכן, ברצלונה, פריז, לונדון וגם טיסות ליעדים שמיועדים בעיקר לחופשה כמו כרתים ורודוס שביוון, וינה האוסטרית, ורנה הבולגרית ועוד.

המומחים של קווי חופשה מבית אל על מסבירים ש: טיסות ברגע האחרון לברלין ניתן לשלב עם חבילות טוס וסע לברלין שבקיץ הן להיט. טוס וסע לברלין משלב בין טיסה והשכרת רכב. אז לא משנה אם אתם רוצים מחפשים טיסות ברגע האחרון לברלין בשביל לראות את העיר המדהימה או מחפשים טיסות ברגע האחרון כדי לראות את כדורגל גרמני. חשוב לדעת איפה מחפשים ובאיזה עיתוי, קווי חופשה כבר אמרנו? חשוב לדעת שאם כבר מצאתם דיל, אתם מאורגנים מבחינת העבודה, הדרכון ושאר הסידורים. גם אם אתם לא מחפשים טיסות ברגע האחרון תזכרו שטיסות כמו כל דבר אחר עדיף לקנות ישירות מהספק וללא מתווכים. כמובן שרצוי לא להסתכן ולקנות טיסות רק מבית טוב. קווי חופשה מקבוצת אל על מאחלת לכם עוד הרבה טיסות וחופשות זולות ונעימות בברלין.

נופש בפאפוס קפריסין – המלצות קווי חופשה

נופש בפאפוס קפריסין עם קווי חופשה הולך להיות הלהיט של הקיץ גם למשפחות, זוגות ואפילו צעירים. קבלו את המלצות קווי חופשה למלונות נופש בפאפוס כולל הכל כלול, ספורט ימי ואפילו קרטינג וגולף. אל תחכו לטיסות ברגע האחרון .

קווי חופשה ממליצה על נופש בפאפוס וחושבת שפאפוס היא אחד היעדים שיחליפו את טורקיה הקיץ. מומלץ לא להזמין חופשה ברגע האחרון .להלן המלצות על מלונות נופש בפאפוס לכל המשפחה:

VENUS BEACH – מלון מצויין לנופש בפאפוס. מדורג כמלון חמישה כוכבים ומציע חבילות נופש של חצי פנסיון. המלון ממוקם בעיר "פאפוס", 10 ק"מ משדה"ת של פאפוס. במלון: חוף ים, בריכת שחייה חיצונית ופנימית, חדר כושר, מגרש טניס, טניס שולחן, אירובי, התעמלות במים, שולחן פול, סאונה, סולריום, מסאז'ים, מגרש משחקים לילדים, הופעות, ערבי נושא, פעילויות ספורט, אולם כנסים, ברים ומסעדות. מתאים למשפחות וזוגות.

RIU CYPRIA RESORT – אידיאלי לחובבי הכל כלול. מלון 4 כוכבים בפאפוס המציע נופש בפאפוס הכל כלול. ממוקם 2 ק"מ ממרכז העיר פאפוס. במלון: חוף ים, בריכת שחייה חיצונית ופנימית, בריכת ילדים, סאונה, סאונת אדים, ג'קוזי, חדר כושר, חדר משחקים, מיני קלאב ומגרש משחקים לילדים, חדר משחקים, טניס שולחן, קליעה למטרה,כדור עף חופים, מגרש טניס, מגרש סקווש, הפעלות ומופעים לילדים ולמבוגרים. מה עוד אפשר לבקש מנופש בפאפוס? אוכל! ארוחת בוקר, צהריים וערב – הגשת בופה. מזנון מתאבנים במהלך הצהריים וערב מאוחר. משקאות קלים/אלכוהול/קפה/תה ועוד, מוגשים בברים הפזורים במלון ובמסעדות. פעילויות בתשלום בקרבת המלון: מגרשי גולף, רכיבה על סוסים, קרטינג, ספורט ימי, פארק מים.

Laura beach – מלון 4 כוכבים המציע נופש בפאפוס הכל כלול. ממוקם 5 ק"מ בלבד משדה התעופה של פאפוס, כלומר לא צריך לבזבז זמן על נסיעות למלון וחזרה לשדה התעופה. במלון בריכה חיצונית, בריכה פנימית, בריכת ילדים ,סאונה, חדר כושר, מגרש משחקים לילדים, צוות בידור, מגרשי טניס, טניס שולחן, מרכז ספורט ימי. מתאים לכל המשפחה. במלון חדר אוכל מרכזי המגיש 3 ארוחות ביום בסגנון בופה.

Aloe – מלון ארבעה כוכבים המציע חבילות נופש לפאפוס הכוללות ארוחת בוקר. המלון נמצא 10 ק"מ משדה התעופה בפאפוס. ,במלון בריכה חיצונית ,בריכה פנימית, בריכת ילדים, סאונה, חדר כושר, מגרש משחקים לילדים, צוות בידור, מגרשי טניס, טניס שולחן, מרכז ספורט ימי.

נופש בפאפוס מומלץ להזמין ישירות אצל הספק, קווי חופשה מקבוצת אל על ולחסוך את התווך. החבילה המומלצת של קווי חופשה היא ב13-20/7 לשישה לילות, קצת אחרי גמר המונדיאל.

יום שני, 28 ביוני 2010

קווי חופשה תציע נופש איביזה לצעירים ופלמה דה מיורקה

חברת התיירות "קווי חופשה" מקבוצת אל על תפעיל הקיץ טיסות ל- 2 יעדים נוספים בספרד: פלמה דה- מיורקה ואיביזה לצעירים באמצעות חברת התיירות הספרדית "ספאנאייר".

ארנון אנגלנדר מנכ"ל חברת "קווי חופשה" מוסיף: "לאור המשבר עם טורקיה, החברה נערכת להציע יעדים נוספים הקיץ שיתאימו הן לזוגות ומשפחות והן לצעירים אחרי צבא".

קווי חופשה תפעיל טיסות לפלמה דה מיורקה החל מ- 22.7.10 ועד סוף ספטמבר. פלמה דה- מיורקה הינו יעד המתאים לזוגות ומשפחות, חופים לבנים, עיירות וכפרים קטנים בנופים ים תיכוניים, מסלולי טיולים קצרים, חיי לילה מגוונים ועוד. מחיר קווי חופשה מקבוצת אל על לחבילה ל- 6 לילות, כולל טיסה, מלון על בסיס לינה וארוחת בוקר והעברות, החל מ-859$ לאדם בחדר זוגי.

הטיסות לאיביזה לצעירם יחלו ב- 29.7.10 וימשכו עד סוף אוגוסט. היעד מתאים גם לצעירים ומציע חופים יפהפיים עם ספורט ימי, גן עדן לחובבי סצנת המסיבות והמועדונים בכלל וחובבי מוסיקת ה"האוס" לסוגיו, המאפשרים מפגש עם צעירים מכל רחבי תבל.

מחיר חבילת איביזה לצעירים ל- 6 לילות הכוללת טיסה, מלון על בסיס לינה וארוחת בוקר והעברות, החל מ-1929$ לאדם בחדר ל4.

קווי חופשה הינה סיטונאית תיירות המפעילה טיסות שכר ליעדים רבים באירופה כגון: ברצלונה, ברלין, מינכן, פריס, מילנו, לונדון, אמסטרדם, ורונה ועוד, בנוסף ליעדי הנופש באיי יוון, בולגריה, טורקיה וקפריסין ונופש לצעירים.

יום חמישי, 24 ביוני 2010

קוס לצעירים עם קווי חופשה – המלצות לצעירים לבילויים בקוס

קוס לצעירים מהווה יעד לצעירים שאוהבים בילויים וחיי לילה תוססים מיוחד. קוס מציעה לצעירים מגוון רחב של אפשרויות בילוי כולל ספורט ימי. המומחים של קווי חופשה ריכזו לכם כמה אופציות:

צעירים, הגעתם לקוס ולא יודעים מה לעשות ואיפה לבלות? אל תחכו לרגע האחרון .קבלו טיפים למקומות בילוי לצעירים בקוס באדיבות המומחים של קווי חופשה:

מועדונים לצעירים בקוס

קוס לצעירים משתלב טוב עם מועדונים. חיי הלילה של קוס מושכים צעירים רבים מכל רחבי אירופה. קחו כמה המלצות מחברת קווי חופשה ותבלו.

Heaven – מועדון לילה לצעירים הממוקם ליד החוף. כתובת: Zourouthi Str, מיקום: Near Milos Beach, Kos Town .

Kaula – מועדון נוסף לצעירים בקוס שגם ממוקם על החוף ונותן אווירה צעירה ומיוחדת. צעירים רבים מעל מיני מדינות מגיעים למועדון. כתובת: Zourouthi Str, מיקום: Near Milos Beach, Kos Town .

Fashion Club – מועדון לצעירים המציע ריקודים ואלכוהול זורם לצלילי מיטב הלהיטים. כתובת: Kanari Str., מיקום: Kos Town.

ים פעילויות צעירים בקוס

קוס לצעירים ופעילויות ים נשמח מצוין. קווי חופשה מציעה לשלב תמיד פעילויות מים בחופשות, במיוחד בנופש לצעירים.

לידו – פארק מים בקוס, אידיאלי לצעירים המשתרע על שטח של 75,000 מטרים מרובע ,הפארק הגדול ביותר ביוון. מיקום: מסטיהרי, 25 ק"מ ממרכז קוס. הגעה באמצעות אוטובוס, אופנוע או אופניים.

מצנחי רחיפה – צעירים רבים לוקחים מצנחי רחיפה בקוס. אם חשקה נפשכם תוכלו למצוא מצנחי רחיפה ב Big Blue Surf Center בכתובת: Psalidi במלון Oceanis.

לצאת מקוס – אם תרצו לצאת מקוס תוכלו לקחת שייט לאיים סמוכים. תבררו ב Karolin. יש שייט מידי יום. כתובת: Harbour, Kos Town, טלפון: 0392-154344.

בתי קפה ובארים בקוס לצעירים

צעירים בקוס אוהבים אלכוהול והרבה. קווי חופשה מציעה שגם בקוס לא תנהגו ברכב או אופנוע אם שתיתם. בילוי נעים.

Camel – הבר ההולנדי המקורי בקוס. מקום בילוי לצעירים רבים מכל אירופה. כתובת: Akti Koudurioti, מיקום: Harbour, Kos Town.

Del Mare – מקום אידיאלי לצעירים. תוכלו לצ'וטט באינטרנט עם חברים בזמן שאתם נהנים מבירה צוננת. כתובת: Meg.Alexandrou Str., מיקום: Dolphine Sq-harbour, KosTown .

חברת קווי חופשה מקבוצת אל על היא ספקית טיסות וחבילות נופש לצעירים, זוגות ומשפחות ומציעה לכם להזמין נופש ישירות מהספק ולחסוך את התווך.

יום רביעי, 23 ביוני 2010

קווי חופשה - נופש בפאפוס - אל תחכו לרגע האחרון

קווי חופשה ממליצים על נופש בפאפוס קפריסין. צפו בוידאו של מלון st. gorge בפאפוס ותהנו. במלון תוכלו להנות מספא, גולף ושאר פינוקים.

יום שלישי, 22 ביוני 2010

טוס וסע עם קווי חופשה - גם טיסה וגם תיסע

טוס וסע מהווה חבילה מצוינת למי שאוהב את המרחבים, רוצה להספיק לראות יותר ולשהות פחות בחדר במלון. ורונה, אמסטרדם וברלין – להיטי טוס וסע של קווי חופשה. אל תחכו לטיסות ברגע האחרון

טוס וסע ורונה - ורונה היא עיר מדהימה ביופייה והיא אידיאלית לעסקת טוס וסע מכיוון שיש הרבה מקומות ששווים נסיעה, בעיר ישנם מבנים וארמונות מפוארים, את הכיכר המרכזית Piazza Bra, בכיכר זאת גם שוכן גם "הארנה" שהוא אמפיתיאטרון גדול ביותר אשר מכיל כ 20,000 מקומות ישיבה. לחובבי האופרה כדאי לדעת שבקיץ מועלות בארנה אופרות ידועות. האמפיתיאטרון בנוי בצורה אקוסטית וההופעות מתקיימות ללא מערכות הגברה. טוס וסע ורונה מומלץ להזמין מראש ולא לחכות לרגע האחרון.

טוס וסע אמסטרדם – בירת הולנד נחשבת כאחת הערים האירופיות החשובות והמסקרנות ביותר. באמסטרדם מגוון אפשרויות בילוי שמתאימות לכל גיל ולכל מטרה. ניתן למצוא באמסטרדם מוזיאונים רבים כמו מוזיאון ואן גוך שמציג את אוסף ואן גוך הגדול בעולם וגם את המוזיאון להיסטוריה יהודית ובית אנה פרנק. מבנים מעניינים נוספים בעיר אמסטרדם הם רובע וואלן - רובע החלונות האדומים, מונטורן - מגדל המטבעה הניצב בכיכר מונטפליין במרכז אמסטרדם שבהולנד. המגדל ממוקם בסמוך לשוק הפרחים, ולרחוב הקניות קלוורסטראט, וכן בסמוך למפגש נהר האמסטל עם תעלת סינגל. אוהבי הפרחים ישמחו לקפוץ לבלומנמרקט, שוק הפרחים הצף המדהים של אמסטרדם. טוס וסע אמסטרדם מומלץ להזמין מראש ולא לחכות לטיסות ברגע האחרון.

טוס וסע מינכן – מינכן מהווה יעד מצוין לחופשה עירונית מהנה. רחובותיה ובנייניה של מינכן מדהימים ביופיים, עתיקים ובנויים בסגנונות הבארוק והרוקוקו. מינכן מתהדרת במוזיאונים מרתקים, תיאטראות, בתי אופרה ותזמורות. מידי אוקטובר נערך במינכן חג הבירה שמושך אליו רבבות גרמנים ותיירים. עיר אידיאלית לעסקת טוס וסע כי יש רחובות יפים וכבישים נהדרים. התשתיות בגרמניה שנחשבות מצוינות קיבלו שדרוג נוסף ב2006, שנה שבה התארח המונדיאל בגרמניה. טוס וסע למינכן מומלץ להזמין מראש ולא לחכות לטיסות ברגע האחרון .

חבילות טוס וסע מומלץ להזמין ישירות מספק תיירות כמו חברת קווי חופשה מקבוצת אל על ולחסוך את התווך. ניתן לברר על חבילות טוס וסע ליעדים אחרים ב- 03-6211011 .

יום שני, 21 ביוני 2010

טיסות ברגע האחרון - קווי חופשה בפייסבוק

האם ניתן לנצל את הפייסבוק כדי להשיג קווי טיסות ברגע האחרון וחופשה לברצלונה, אמסטרדם ויעדים נוספים. המומחים של קווי חופשה מסבירים

הקיץ מגיע ואיתו החיפוש האין סופי אחר קווי טיסות וחופשה, אם אפשר במחירי הרגע האחרון. ושוב אנחנו נודדים מאתר לאתר ומדיל לדיל ומטיסות ברגע האחרון לחופשה ברגע האחרון וכרגיל אין לזה סוף. לעיתים עד שיש דיל טוב הוא נעלם כי ראינו אותו מאוחר מידי ופספסנו עוד טיסות או חופשה ברגע האחרון ממש. מה שממש מבאס זה שצריך לצאת מהפייסבוק בשביל למצוא טיסות לברצלונה או טיסטת לאמסטרדם או חופשה בברצלונה או אמסטרדם.

אז מה אפשר לעשות כדי לא לפספס טיסות ברגע האחרון ועדיין להישאר בפייסבוק? פשוט להיות חברים של חברות תיירות כמו קווי חופשה מקבוצת אל על ולהתעדכן כל הזמן בכל המבצעים: טיסות ברגע האחרון, מבצעי טיסות, דילים ל48 שעות וגם הטבות ומחירים בלעדיים לחברים. זה נותן לנו מחיר מעודכן מאוד, אפשר לקבל טיפים והמלצות על ברצלונה, אמסטרדם ויעדים נוספים, אפשר לשאול ולהתייעץ עם חברים וכמובן לראות תמונות מכל מיני יעדים.

אז אם אתם חובבי טיסות ברגע האחרון או חופשה ברגע האחרון ואתם לא מוכנים לוותר על הפייסבוק ניתן להצטרף לחברים של קווי חופשה ולהשאר מעודכנים כל הזמן. אתם יכולים גם לשלוח הודעות או להתכתב בצ'ט עם קווי חופשה ולנסות להשיג מחיר שרק חברים מקבלים. פייסבוק מהווה מקור מידע למבצעים והנחות בכל מיני תחומים ואם אתם כבר בפייסבוק חשוב שתנצלו אותו כדי להשיג טיסות ברגע האחרון לברצלונה או כל דיל אחר שיחסוך לכם כסף או בעצם ישאיר לכם יותר כסף לבזבוזים.

טיסות ברגע האחרון לרומא - קווי חופשה

טיסות במחירי הרגע האחרון לרומא ניתן למצוא לא רק ברגע האחרון אלא לעיתים אפילו שבועיים מראש. טיסות במחירי הרגע האחרון לרומא מומלץ להזמין אצל ספק טיסות כמו קווי חופשה ולחסוך את התיווך. טיסות ברגע האחרון לרומא הן לא משהו שהרבה אנשים מחפשים. בד"כ אנשים מחפשים טיסות ברגע האחרון לברצלונה. אנחנו ממליצים לכם לנסות גם את רומא.

ברומא ניתן להנות גם מאוכל איטלקי נהדר וגם ממקומות מרהיבים. נתחיל באוכל - לפני מספר שנים נסעתי לחופשה ברומא כם חברים, אמנם לא הזמנו טיסות ברגע האחרון לרומא אבל השגנו טיסות זולות ומלון במבצע. היינו סקרנים לגבי האוכל האיטלקי שאנחנו כל כך אוהבים. אז הפסטה הייתה טעימה מאוד אך לא מצויינת כמו שחשבנו שתהיה. לגבי הפיצה, חיפשנו פיצרייה טובה והגענו למאפיה קטנה שמוכרים בה פיצה במשקל ואכלנו את הפיצה הטעימה ביותר שאכלנו אי פעם, חזרנו למחרת למרות שהיינו צריכים ללכת יותר מחצי שעה כדי להגיע.

הדבר שאכלנו הכי הרבה ברומא היה כמובן גלידה. למרות שהיינו בינואר אכלנו שלוש פעמים ביום גלידה, כי היא פשוט הייתה מדהימה. שווה לתפוס טיסות ברגע האחרון לרומא אפילו כדי לאכול גלידה ולחזור. גם הטירמיסו היה מדהים, העיקר בבתי הקפה הקטנים. בכלל ברומא עדיף לאכול במקומות הקטנים והמיוחדים.

חוץ מאוכל ביקרנו כמובן בקולסאום המדהים וגם בכנסיות המרהיבות שברומא. מומלץ לקחת בקבוק מים כשעולים במדרגות הכנסיות כי זה די מעייף. קינחנו בקניות בעיר, ברומא יש תאריכים ברורים ומוסכמים לסיילים, לא כמו אצלנו בארץ ובסוף בסוף הלכנו למשחק כדורגל של קבוצת רומא וראינו כמה שערים. מומלץ כי האווירה באיצטדיון האולימפיקו מדהימה ומחיר הכרטיס שווה לכל נפש. טיסות לרומא במחיר הרגע האחרון מומלץ להזמין מספק טיסות כמו קווי חופשה ולחסוך את התווך.

טיסות ברגע האחרון לאמסטרדם - קווי חופשה

טיסות ברגע האחרון לאמסטרדם הן מצרך די נדיר. כמעט ולא ניתן למצוא טיסות ברגע האחרון לאמסטרדם. אמסטרדם מהווה אטרקציה תיירותית וזאת בשל האתרים המעניינים שיש בה וריבוי המוזיאונים. ניתן למצוא באמסטרדם מוזיאונים רבים כמו מוזיאון ואן גוך שמציג את אוסף ואן גוך הגדול בעולם וגם את המוזיאון להיסטוריה יהודית ובית אנה פרנק. כמו כן ניתן למצוא בעיר אמסטרדם גם גלריות לאמנות כמו גלריית דה אפל או גלריית רפלקס לאמנות מודרנית.

מבנים מעניינים נוספים בעיר אמסטרדם הם רובע וואלן - רובע החלונות האדומים, מונטורן - מגדל המטבעה הניצב בכיכר מונטפליין במרכז אמסטרדם שבהולנד. המגדל ממוקם בסמוך לשוק הפרחים, ולרחוב הקניות קלוורסטראט, וכן בסמוך למפגש נהר האמסטל עם תעלת סינגל. אוהבי הפרחים ישמחו לקפוץ לבלומנמרקט, שוק הפרחים הצף המדהים של אמסטרדם. עכשיו הבנתם למה אין כמעט טיסות ברגע האחרון לאמסטרדם ?

הקיץ הזה נוסף עוד להיט חדש באמסטרדם וזהו הנופש למשפחות. דילים משתלמים שכוללים שהות בחדרים בפארקים מרהיבים למשפחה, טיסות ואפילו רכב. אחד הפארקים נקרא דוינרל. פארק "דוינרל" מציע שפע פעילויות שנמשכות סביב השעון, בינגו נושא פרסים, דיסקו לכל הגילאים , השכרת אופניים, קיר טיפוס, בית ספר לצלילה, פארק שעשועים עם מתקנים משוגעים, פארק מים עם בריכה ומגלשות ענקיות . טיסות ברגע האחרון לאמסטרדם? לא בקיץ.

מה עושים כשאין טיסות ברגע האחרון באף מקום? בודקים בקווי חופשה. קווי חופשה מקבוצת אל על היא ספקית חופשות וטיסות לאמסטרדם, ברצלונה, וינה, לונדון, מינכן ולעוד יעדים רבים באירופה. כספק נותנת קווי חופשה הנחה אוטומטית על המחיר מבלי שתצטרכו אפילו לבקש. כדאי להקדים הזמנת חופשה לקיץ בשל הביקוש הרב.

יום חמישי, 17 ביוני 2010

טיסות ברגע האחרון לברצלונה בקיץ – הטיפים של קווי חופשה

טיסות ברגע האחרון לברצלונה בחודשי הקיץ אין בשפע. גם חופשה ברגע האחרון היא דבר נדיר. אז אצל מי בכל זאת יש סיכוי למצוא דילים או טיסות ברגע האחרון לברצלונה אצל קווי חופשה ?

טיסות ברגע האחרון לברצלונה הפכו לחיפוש די נפוץ במנוע החיפוש גוגל בשנים האחרונות. ישראלים רבים מעדיפים לחכות לרגע האחרון עם טיסות לברצלונה ולא להזמין מראש. הסיבה שחיפוש אחר טיסות ברגע האחרון לברצלונה הוא נפוץ בכל ימות השנה היא מגוון האטרקציות בעיר ברצלונה.

יש אנשים שמחפשים טיסות ברגע האחרון לברצלונה בגלל יופייה של העיר והאתרים האטרקטיבים בה, יש כאלה שמבקרים בה גם בגלל האוכל הטעים או השווקים. יש לא מעט אנשים במתעניינים בקניות בעיר ובחיי הלילה התוססים של ברצלונה. גם הפסלים של גאודי מושכים לא מעט אנשים לברצלונה.

כמובן שיש את חובבי הכדורגל שרוצים לראות משחקים של קבוצת הכדורגל ברצלונה, אבל הם בדרך כלל לא מחפשים טיסות ברגע האחרון לברצלונה אלא מזמינים מראש מחברת קווי חופשה ספורט מכיוון שבתקופות המשחקים המעניינים של ברצלונה, בעיקר בליגת האלופות יש ביקוש גדול שעולה על ההיצע ולכם טיסות ברגע האחרון לברצלונה בתקופות משחקים לא ניתן למצוא בדרך כלל.

ומה קורה בקיץ בברצלונה? גם בקיץ ברצלונה עמוסה וכמעט ולא ניתן למצוא אליה טיסות ברגע האחרון ומומלץ להזמין טיסות מראש. אם תצליחו למצוא זה יהיה בדרך כלל אצל ספק טיסות, כמו חברת קווי חופשה. אז איך בכל זאת חוסכים? כמו בכל דבר עדיף תמיד להזמין אצל ספק. ספק טיסות כמו קווי חופשה מקבוצת אל על חוסך מכם את התיווך ונשאר לכם יותר כסף לבזבוזים בברצלונה.

אז מה המסקנה? טיסות ברגע האחרון לברצלונה בקיץ הן דבר נדיר ולא מומלץ לקחת סיכון ולהיתקע בסוף בלי טיסה. כדי לחסוך בקווי טיסות או חופשה תמיד כדאי להשוות מחירים ולבדוק אצל ספקים של טיסות וחבילות נופש

יום שלישי, 15 ביוני 2010

ברגע האחרון - איה נאפה לצעירים

איה נאפה לצעירים נחשבת ליעד אטרקטיבי מאוד לצעירים בשנים האחרונות. איך משיגים דילים כמו חופשה ברגע האחרון לאיה נאפה לצעירים ? חוברים לקבוצת צעירים בפייסבוק

איה נאפה הייתה ליעד הראשון לנופש צעירים בחו"ל. צעירים רבים נמשכנו לאיה נאפה בגלל החופים המרהיבים, התיירות המשתזפות, האווירה הצעירה והתוססת וכמובן דילים משתלמים כמו בחברת קווי חופשה. עם הזמן נוספו יעדים נוספים לנופש לצעירים פרט לאיה נאפה אך מי שמבין יוכל לומר לכם שאין כמו איה נאפה לצעירים שרוצים לבלות עד הסוף.

אז מי מזמין בד"כ נופש צעירים באיה נאפה ? בחופי איה נאפה ניתן למצוא בעיקר צעירים וצעירות לפני גיוס וגם תיכוניסטים שרוצים לגוון קצת ולצאת מאילת וטבריה. צעירים רבים ממצים את תקופת הקיץ עד תום ויוצאים גם לנופש באיה נאפה וגם באילת. קווי חופשה מציעה חופשה ברגע האחרון לאיה נאפה וגם לבורגס.

אז איך מספיק הכסף? דילים לצעירים בפייסבוק זה הטרנד החדש הקיץ. ניתן למצוא דפי מעריצים שנותנים מחירים והטבות בלעדיות ומדווחים כל הזמן על דילים לאיה נאפה או בורגס . הכי טוב להזמין נופש לצעירים ישירות מספק, כמו חברת קווי חופשה ולחסוך את התווך שבדרך. ניתן כיום להצטרף לקבוצת דילים שנקראת: איה נאפה לצעירים מזמינים ישירות מהספק ויש גם קבוצה שמציעה דילים לבורגס והטבות בלעדיות לפייסבוק. אז אם אתם גם ככה בפייסבוק כל היום, לא תתנו קפיצה ותחסכו כסף על דילים לאיה נאפה?

יום חמישי, 10 ביוני 2010

טיסות ברגע האחרון למינכן – הטיפים של קווי חופשה למינכן

המומחים של קווי חופשה מקבוצת אל על אומרים שמניסיונם טיסות ברגע האחרון למינכן ניתן למצוא בעיקר בחודש יוני וגם בתפר של סוף חודש אוגוסט ותחילת ספטמבר לפני החגים. בתקופת החגים מחירי טיסות למינכן כמובן עולים בשל הביקוש הרב ומומלץ לא לחכות לרגע האחרון ולהזמין מראש.

מבצעי קווי טיסות או חופשה למינכן מומלץ לחפש באתר של חברות גדולות וסיטונאי טיסות כמו קווי חופשה בגלל ההיצע הגדול יחסית לחברות אחרות. סיטונאית טיסות וחבילות נופש כמו קווי חופשה יודעת על טיסות למינכן ברגע האחרון לפני כולם ולכן היא גם תפרסם לפני כולם. ניתן כמובן לחפש גם טיסות ברגע האחרון ליעדים נוספים כמו ורונה איטליה, אמסטרדם, ברלין, ברצלונה, פריז, לונדון וגם טיסות ליעדים שמיועדים בעיקר לחופשה כמו כרתים ורודוס שביוון, וינה האוסטרית, ורנה הבולגרית ועוד. המומחים של קווי חופשה מבית אל על מסבירים ש: טיסות ברגע האחרון למינכן ניתן לשלב עם חבילות טוס וסע למינכן שבקיץ הן להיט. טוס וסע למינכן משלב בין טיסה והשכרת רכב.

אז לא משנה אם אתם רוצים מחפשים טיסות ברגע האחרון למינכן או טוס וסע בשביל לראות את העיר המדהימה או מחפשים טיסות ברגע האחרון כדי לראות את ריברי במדי באיירן מינכן. חשוב לדעת איפה מחפשים ובאיזה עיתוי, קווי חופשה כבר אמרנו? חשוב לדעת שאם כבר מצאתם דיל, אתם מאורגנים מבחינת העבודה, הדרכון ושאר הסידורים. גם אם אתם לא מחפשים קווי טיסות או חופשה ברגע האחרון תזכרו שטיסות או חופשה כמו כל דבר אחר עדיף לקנות ישירות מהספק וללא מתווכים. כמובן שרצוי לא להסתכן ולקנות טיסות רק מבית טוב. קווי חופשה מקבוצת אל על מאחלת לכם עוד הרבה טיסות וחופשות זולות ונעימות במינכן.

יום רביעי, 9 ביוני 2010

בורגס לצעירים - איך משיגים דילים לבורגס דרך פייסבוק

הלהיט לצעירים בשנים האחרונות הוא ללא ספק בורגס עם קווי חופשה .איך משיגים מבצעים והנחות לחבילות נופש בורגס לצעירים דרך פייסבוק ולמה שווה יותר להצטרף לדפי מעריצים של קבוצות דילים לצעירים ?

צעירים של היום כבר לא מסתפקים בנופש באילת או אכסניה בטבריה, במיוחד כשהפערים במחיר הנופש לצעירים הולכים ומצטמצמים עם השנים. לכן נופש לצעירים ליעד בורגס הפך ללהיט היסטרי בשלוש השנים האחרונות. לפני שלוש שנים איה נאפה לצעירים כבשה בגדול את לב הצעירים אך בורגס לקחה את הבכורה בשל היצע מלונות גדול ואיכותי יותר מאיה נאפה וההתלהבות הטבעית של צעירים מיעד נופש חדש ואטרקטיבי.

איך משיגים דילים טובים לבורגס צעירים או איך משלמים פחות?

כמובן שצריך לעקוב כל הזמן אחרי דילים לבורגס לצעירים או איה נאפה באתרי חופשה ונופש ולחפש דילים ברגע האחרון אך לעיתים זה מתיש ולא תמיד זוכרים להסתכל בדיוק ברגע שיש דילים טובים לצעירים. כך שבסוף משלמים יותר על הנופש ונשאר פחות כסף לבזבוזים בבורגס. לא נעים שמגיעים לנופש ואין מספיק כסף לבילויים ואוכל.

בורגס לצעירים בפייסבוק

פייסבוק פותר לנו את הבעיות. יש כיום דפי מעריצים בפייסבוק של דילים לבורגס צעירים וניתן דרך הפייסבוק לקבל עדכונים מיידיים על דילים לבורגס ואף לקבל הטבות ומתנות בלעדיות על הזמנת נופש בורגס לצעירים. תמיד מומלץ להצטרף בפייסבוק לקבוצות שמעדכנות על דילים שווים. השילוב של דילים לצעירים עם פייסבוק הוא שילוב מנצח בעולם הדינאמי של הצעירים,הפייסבוק והדילים לאיה נאפה או בורגס .

יום שני, 7 ביוני 2010

חופשה ברגע האחרון קפריסין - הטיפים של קווי חופשה לרגע האחרון

לחפש חופשה ברגע האחרון ליעד קפריסין בחודשים יולי אוגוסט לא ממש מומלץ. אמנם ניתן למצוא לעיתים נדירות חופשה ברגע האחרון לקפריסין, למרות הביקושים הגדולים ליעדים איה נאפה, פאפוס, לימסול ועוד אך הרוב לא מחכים לרגע האחרון ומזמינים מראש.

למה? הנה כמה הסברים מהמומחים של קווי חופשה מקבוצת אל על: הקיץ הזה עומד להיות לוהט במיוחד בגזרת ההזמנות לאיה נאפה, פאפוס ולימסול ולכן הסיכוי למצוא חופשה ברגע האחרון שואף לאפס. לפי הביקושים הצפויים דווקא עדיף להקדים הזמנת חופשה כי ככל שהביקוש עולה כך עולים גם מחירי החופשה.

חבילות נופש ליעדי קפריסין מיועדות לא רק לישראלים. יש סברה לא נכונה שמי שמחכה לרגע האחרון יוכל להשיג חופשה ברגע האחרון ב99$. זה כמובן לא נכון. מומחי הנסיעות של חברת קווי חופשה מקבוצת אל על, סיטונאית חבילות נופש וטיסות ליעדי קפריסין, מוסרים שחבילות נופש לקפריסין נמכרות להמוני תיירים מגרמניה, רוסיה, סקנדינביה ועוד לא מעט מדינות. אז למה אנחנו חושבים שאנחנו שולטים באיה נאפה בקיץ? הם פשוט לא בולטים כמונו... התיירים ממדינות אלו לא מחפשים חופשה ברגע האחרון ליעדי קפריסין אלא מזמינים חופשה ליעדי קפריסין מספר חודשים מראש ולכן הם מקבלים את המלונות הטובים ביותר והמרכזיים ביותר ולא חייבים להתפשר כמו מישהו שחיפש חופשה ברגע האחרון .

על מה מתפשרים? המומחים של קווי חופשה מקבוצת אל על מסבירים: שמוצאים חופשה ברגע האחרון לקפריסין בחודשים יולי אוגוסט צריך לקחת בחשבון שרוב הסיכויים הם שלא תמצאו מלונות שקרובים לשדה התעופה וכך תבזבזו שעתיים נסיעה לכל צד משדה התעופה למלון, זמן שאפשר לנצל בים או בבריכה. טיסות לחופשה ליעדי קפריסין הן לרוב בשעות אחר הצהריים או הערב ויחד עם שעתיים נסיעה אתם מגיעים למלון מותשים בערב או בלילה וישר שוקעים למיטה. טיסה שיוצאת בבוקר בהזמנה מראש עם מלון קרוב לשדה התעופה מאפשרת לכם לנצל את היום הראשון ולא לנחות ישר למיטה. אם אתם משפחה, חופשה ברגע האחרון לקפריסין מציבה בפניכם בעיה נוספת מכיוון שברוב המקרים לא יישארו לכם חדרי משפחה. את הבעיה הזו ניתן לפתור דרך הזמנה בקווי חופשה, שמשווקת בקיץ לא מעט קלאבים באופן בלעדי!

בסופו של דבר המומחים של קווי חופשה מקבוצת אל על ממליצים לא לחפש חופשה ברגע האחרון ליעדי קפריסין אלא להזמין מראש מאתר קווי חופשה כדי להבטיח גם מקום טוב וגם מחיר זול. הכי חשוב זה להזמין חופשה ישירות מהספק קווי חופשה ולחסוך מתווכים בדרך.

יום ראשון, 6 ביוני 2010

נופש בקפריסין – אטרקציות בלימסול, איה נאפה, פאפוס לנופש מושלם

נופש בקפריסין יהפוך למבוקש בקיץ 2010 לאור היחסים עם טורקיה והחיפוש הישראלי אחר יעד חלופי לנופש. אז קודם מומלץ לא לחכות לחופשה ברגע האחרון ולא לאטרקציות ברגע האחרון . אטרקציות יכולות לשדרג כל נופש בקפריסין ולכן מומחי קווי חופשה הכינו לכם רשימת אטרקציות מומלצות לנופש בקפריסין:

פארקי מים בקפריסין

נופש בקפריסין מתחיל במים. בקפריסין נמצאים ארבעה פארקי מים המתאימים ליום בילוי לכל המשפחה. בפארקים ניתן למצוא מגוון רחב של מגלשות מים, אבובים, בריכות ושעשועי מים מכל הסוגים. כמו כן בכל אחד מהפארקים ניתן למצוא דוכני מזון רבים ושפע אטרקציות המתאימות לכל גיל. פארקי מים בקפריסין יכולים למלא יום שלם של הנאה וכיף לילדים ולהורים. הפארקים פתוחים בתקופת הקיץ, יולי-אוקטובר בשעות 10:00-18:00. פארקי מים יש בערי הנופש: איה נאפה, פרוטרס, פאפוס ולימסול.

בפרוטרס מוצג מופע יוצא דופן המשלב מים מרקדים, מופע לייזר, התפרצות לבה, עשן ואש. תוכלו לחוות הופעה מרשימה ויצירתית, בה המים רוקדים לפי קצב המוזיקה, מסתובבים עד לגובה של 12 מטרים או יוצרים פירואטים מדהימים. המים, הלבה, הלייזרים, האש והעשן חוברים כולם יחד לתוצאה ייחודית המותאמת לכל המשפחה. המופע מתקיים מדי ערב. טלפון- + .357-99-623143

נופש בקפריסין עם בעלי חיים

אחד מהדברים שילדים ומבוגרים נהנים מהם הם בעלי חיים. נופש בקפריסין יכול להיות נחמד יותר עם מספר ביקורי חיות. מומחי קווי חופשה ריכזו עבורכם כמה אופציות:

Ocean Aquarium

נמצא בפרוטרס - המבקרים באקווריום יוכלו לצאת למסע בין הנהרות, האגמים והאוקיינוסים של העולם ולחזות בנפלאות המעמקים, החל משוניות האלמוגים המרהיבות ביופיין וכלה במחשכי המעמקים של האוקיינוס האטלנטי. במהלך המסע המופלא תפגשו 400 זנים שונים של יצורים ימיים וביניהם גם צלופחים וכרישים וכמו כן תוכלו לצפות במגוון מרהיב של אלמוגים המסתתרים באוקיינוסים השונים. המתחם כולל גם גנים המשתרעים על פני כ 15,000- מ”ר ובהם תוכלו לסייר בין בע”ח טרופיים, בריכות המאכלסות דגים וצבי ביצות, תנינים וברווזים ואפילו בית פינגווינים.הביקור באתר מתאים לאוהבי בעלי חיים בכל הגילאים. שעות פתיחה – פתוח בכל יום בין השעות 10:00-18:00 .

האקווריום של פאפוס

72 מיכלי אקווריום הממוקמים במנהרות מוארות ומכילים מגוון זני דגים ממימי הים התיכון, האוקיינוסים השונים ונהרות ברחבי העולם. במקום ניתן לצפות גם בזנים נדירים כגון כרישים, קרוקודילים, דגי פיראנה ועוד. האקווריום ממוקם במרכז העיר פאפוס, קפריסין ופתוח במשך חודשי הקיץ בין השעות 09:00-20:00.


פארק הציפורים והחיות בפאפוס

נופש בפאפוס קפריסין נותן אפשרות להכיר מינים שונים ומגוונים של ציפורים באחד מאוספי הציפורים הגדולים בעולם. בפארק ניתן לראות תוכים אקזוטיים,נשרים, ינשופים, טווסים ועוד וכן מגוון של חיות נוספות כגון מיני זוחלים, צבאים, אנטילופות, איילות וכן צבי ענק. כמו כן מכיל הפארק מתקני משחקים לילדים, פינת ליטוף, ודוכני מזון. שעות הפתיחה של הפארק בקיץ: 20:00- 09:00 .

נופש לקפריסין כולל ברגע האחרון ליעדים לימסול, איה נאפה לצעירים, פאפוס ועוד מומלץ להזמין מחברת קווי חופשה, ספקית חבילות נופש וטיסות ולחסוך את התווך. חייגו והזמינו נופש : 3343*

יום רביעי, 2 ביוני 2010

קווי חופשה מציגים: חבילות נופש למשפחות לחו"ל – מי יחליף את טורקיה?

קווי חופשה מקבוצת אל על במאמר על חבילות נופש לחו"ל:

חבילות נופש למשפחות בחו"ל של קווי חופשה מקבוצת אל על הן פופולאריות מאוד, בעיקר בחודשי הקיץ. משפחות רבות מזמינות חבילות נופש לחו"ל מחברת קווי חופשה, כאשר היעד המרכזי בשנים האחרונות היה טורקיה. בעקבות המשבר האחרון שנוצר עקב תקרית המשט לעזה, בו השתתפו טורקים רבים הפכו חבילות נופש למשפחות לטורקיה ללא רלוונטיות ומשפחות ישראליות רבות מחפשות חלופה אחרת לנופש בחו"ל. מומחי קווי חופשה ריכזו עבורכם כמה אופציות אטרקטיביות לחבילות נופש למשפחות בחו"ל . הכירו את בורגס, רודוס וכרתים :

Royal Park Resort הכל כלול בורגס – בלעדי לחברת קווי חופשה מקבוצת אל על. ממוקם בכפר הנופש אליניט באזור בורגס וכולל חוף ים, פארק מים, בריכה, חמאם, סאונה, מרכז ספורט ימי,פולו מים, חדר כושר, חוגי אירובי, כדור עף, מגרש טניס, מרכז קניות, צוות בידור, מועדון לילה, מיני קלאב ודיסקו ילדים. חבילות נופש הכל כלול לבורגס ניתן להזמין לחודשים יוני עד אוגוסט. אוכל הכל כלול: חדר אוכל גדול המגיש ארוחת בוקר צהריים וערב. 2 מסעדות א-לה-קרט בהזמנה מראש ( ברביקיו ובולגרית ). בר בסגנון אירי המגיש מאכלים בשריים ומשקאות אלכוהוליים וקלים. Snack bar בבריכה ובחוף המגישים פיצות, קבבים, טוסטים, נקניקיות ועוד סוגי מאכלים בלווי בירה ומשקאות קלים וגלידה. מיני קלאב לילדים המגיש שתייה קלה וחמה, עוגות ,גלידה וממתקים. בר לובי המגיש סנדוויצ'ים, משקאות קלים ואלכוהוליים ועוד. מומחי קווי חופשה ממליצים להזמין חבילות נופש לבורגס מראש כי היעד הפך להיות מבוקש מאוד בעקבות המצב עם טורקיה.

NAUTICA BLUE הכל כלול רודוס - ממוקם על חוף פאנס חוף מערבי של רודוס, כ 20 דקות ממרכז עיר ו 15 דק משדה תעופה. המלון ממוקם על חוף הים וכולל בריכות שחייה חיצוניות, בריכת ילדים, חדר כושר, מגרש טניס, טניס שולחן, ביליארד, ספורט מים מיני קלאב לילדים, מגרש משחקים, צוות בידור, הופעות ופעילות יום יומיות לילדים ולמבוגרים. המומחים של קווי חופשה מסבירים שחבילות נופש למשפחות הכל כלול "נחטפות" בעקבות המשבר וכדאי להזמין מראש. אוכל הכל כלול : ארוחת בוקר, צהריים וערב בסגנונות לאומיים שונים – בופה במסעדה הראשית. מסעדה יוונית איטלקית . משקאות קלים ואלכוהוליים מקומיים ותוצרת חוץ, חטיפים וארוחות במהלך היום, שתייה חמה. Snack bar בבריכה.

STELLA PALACE כרתים 5 כוכבים – ממוקם בעיירה אנליפסי,4 ק"מ מחרסוניסוס ו25 ק"מ מהרקליון. במלון 2 בריכות שחייה, 3 בריכות שחייה לילדים, מגרש משחקים ומיני קלאב, חוף ים פרטי ,מיזוג, תיאטרון, חדר טלוויזיה ואינטרנט ,מסעדות, בר בבריכה, בר בלובי,ספורט ימי ועוד. יעד מומלץ למשפחות.

אל תתאמצו לחפש חופשה ברגע האחרון בקיץ הקרוב. מומחי קווי חופשה מקבוצת אל על מציינים שבקיץ הזה יותר מבעבר מומלץ להזמין חבילות נופש למשפחות לחו"ל מראש ולא לחכות לחופשה ברגע האחרון או טיסות ברגע האחרון כי הביקוש ליעדים בורגס, רודוס וכרתים עלה מאז המשבר. כמו כן חשוב להשוות מחירים יותר מתמיד מכיוון שמחירי חבילות נופש למשפחות ובכלל יעלו השנה וכדי לנסות לחסוך מומלץ לקנות ישירות מהספק קווי חופשה ובלי מתווכים.